اخبار و رویدادها: دیدار اعضاء هیأت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود با مراجع عظام قم

دیدار اعضاء هیأت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود با مراجع عظام قم
شنبه ۳۰ بهمن ۱۳۸۹- ۱۰:۳۴:۳۶



دیدار اعضاء هیأت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود با مراجع عظام قم اردوی فرهنگی زیارتی اعضاء هیأت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود به شهر مقدس قم برگزار گردید. در این سفر معنوی که به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام

دیدار اعضاء هیأت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود با مراجع عظام قم

 

اردوی فرهنگی زیارتی اعضاء هیأت علمی دانشگاه صنعتی شاهرود به شهر مقدس قم برگزار گردید.

در این سفر معنوی که به همت دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شده بود 16 نفر از اساتید به همراه خانواده به مدت دو روز از 27 الی 29 بهمن ماه ضمن زیارت بارگاه حضرت معصومه (س) ،مرقد امام خمینی (ره)، مسجد جمکران و کتابخانه آیت الله مرعشی نجفی، با مراجع عظام قم حضرات آیات نوری همدانی و جوادی آملی دیدار کردند.

 در این دیدارها آیت الله نوری همدانی با تحلیل اتفاقات سیاسی جهانی و خاورمیانه ، اساتید دانشگاه را به تقوی ، جهد و کوشش در راه تحصیل علم، ورع و پیروی از اصول انقلاب اسلامی دعوت کرد. وی همچنین بر اقامه نماز اول وقت و قرائت قرآن مجید قبل از آغاز کلاس ها تأکید نمود.

همچنین در سفر مشهد مقدس، 55 دانشجوی دختر فعال فرهنگی به مدت سه روز به زیارت بارگاه ملکوتی ثامن الائمه حضرت امام رضا(ع) رفتند. شرکت در دعای کمیل، دعای ندبه، نماز جمعه و بازدید از موزه آستان قدس رضوی از برنامه های این سفر زیارتی بود.
12345