اخبار و رویدادها: بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود در خصوص حوادث 25 بهمن ماه

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود در خصوص حوادث 25 بهمن ماه
پنج شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۸۹- ۰۹:۲۸:۴۶



بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود در خصوص حوادث بیست و پنجم بهمن ماه بسم رب الشهدا و الصدقین سی و دو سال است که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ملت مسلمان ایران ، به رهبری الهی امام روح ا...

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود در خصوص حوادث بیست و پنجم بهمن ماه

بسم رب الشهدا و الصدقین

سی و دو سال است که از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ملت مسلمان ایران ، به رهبری الهی امام روح ا... می گذرد . ملت شریف ایران در بیست و دوم بهمن ماه امسال با فهم صحیح از فضای حساس سیاسی منطقه ، ناشی از خیزش موج بیداری اسلامی در کشور های عربی اسلامی ونیز با درک مناسب از شرایط ویژه کنونی کشور در خصوص اجرای طرح عظیم و تاریخی هدفمندی یارانه ها ، با حضور پر شور و دشمن شکن خود ، در راهپیمایی میلیونی بیست و دوم بهمن امسال در سراسر کشور ، ضمن تجدید بیعت با آرمان های خمینی کبیر و ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت ا... خامنه ای ، جهانیان را دوباره مبهوت وحدت و همبستگی خود نمودند و بصیرت خویش را به تاریخ کشاندند و روح امید را در دل های مسلمانان آزاده جهان بخصوص برادران و خواهران خود در مصر و تونس و یمن و سایر کشور های عربی اسلامی دمیدند.

گسترش موج بیداری اسلامی که این روز ها در تمامی کشور های عربی اسلامی ، شاهد آن هستیم حقیقتی است که فردای نیکی را به امت اسلامی نوید می دهد. بی تردید این همبستگی و وحدت ملت شریف ایران پس از گذشت قریب به سی سال از پیروزی انقلاب در پایبندی به راه و خط امام و حمایت قاطع از موج بیداری اسلامی منطقه ، خار چشم تمامی مستکبران عالم خواهد شد پس از دور از انتظار نبود که اربابان سرخورده آمریکایی و انگلیسی و صهونیست های ملعون دوباره در تدارک فتنه ای دیگر شوند . تا شیرینی پیروزی های پیاپی اخیر ملل آزاده منتطه را در کام همگان تلخ نمایند و البته راه برون رفتی برای خود بوجود آورند تا در انبوه بهت و سرگشتگی خویش در رویارویی با مناسبات منطقه ، افکار عمومی را به سمت دیگری متوجه سازند. تا شاید اندکی از فشار سیاسی تحمیل شده بر آنان کاسته شود .

لذا با اتخاذ این رویه در مواجهه با مسایل اخیر ، عروسک های خیمه شب بازی خود یعنی موسوی خائن و کروبی منافق و خاتمی رانده شده از پیشگاه ملت را دوباره به صحنه آورده تا با صدور بیانیه های متوهمانه سعی در القای اهداف اربابانشان نموده و خوش خدمتی تازه ای را در کارنامه ننگین شان به ثبت برسانند. به همین دلیل در روز بیست و پنجم بهمن ماه شاهد رخداد حوادث اخلال گرایانه در چند نقطه محدود شهر تهران بودیم . اقدام به ترور یکی از دانشجویان مظلوم بسیجی و زخمی کردن مردم کوچه و بازار در این حوادث توسط منافقین آلت دست دشمن ، در حادثه ای که به نام دفاع از مردم مصر صورت گرفت اما هرگز حتی یک شعار هم در این رابطه داده نشد ، قلب تمام ملت را جریحه دار و آتش خشم ونفرت آنها را از سران فتنه شعله ور تر ساخته است . بی تردید عدم برخورد جدی و قضایی با سران جنایتکار و خائن فتنه پس از حماسه نهم دیماه در سال قبل که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب حجت را بر مسئولین تمام کرد ، زمینه ایجاد این جنایت ها را فراهم آورد .

جای سوال جدی است که هنگامیکه تمام کشور های منطقه و امت های مستقل اسلامی سعی در تقویت ارتباط فکری و اقتصادی با کشور ما دارند اعدام انقلابی چند فرد بی مقدار و خائن به اسلام وملت نه فقط ضربه ای به وجهه ی نظام در نزد ملت ها نمی زند ، بلکه باعث ثابت شدن جدیت آن در برخورد قاطع با دشمنان اسلام و مسلمین می شود . پس حقیقتا دلیل تساهل در برخورد با این جریان چیست ؟ در روزگاری که مردم منطقه دیکتاتوری های آمریکایی کشورشان را به زباله دان تاریخ می اندازند ما چه مشکلی داریم که این عروسک هایی را که حاضر به پذیرش رای مردم نیستند به سزای عملشان برسانیم ؟

در پایان دانشجویان بسیجی دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن محکومیت قاطع حوادث بیست و پنجم بهمن ماه و عرض تسلیت به پیشگاه حضرت بقیه ا... الاعظم و رهبر فرزانه و حکیم انقلاب امام خامنه ای ، اعلام می دارند بیش از این تحمل صبر بر گستاخی ها و انحرافات جریان فتنه را نداشته و از مسئولین قضایی کشور خواستار پیگیری عاجل و فوری اقدامات مجرمانه اخیر و به طور ویژه محکوم نمودن سران فتنه در دادگاه انقلاب هستیم و یک صدا فریاد بر می آوریم که : خونی که در رگ ماست ، هدیه به رهبر ماست .

12345