اخبار و رویدادها: بیانیه معاونت فرهنگی و اجتماعی درمحکومیت به شهادت رساندن دانشجوی بسیجی

بیانیه معاونت فرهنگی و اجتماعی درمحکومیت به شهادت رساندن دانشجوی بسیجی
چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۸۹- ۱۱:۳۹:۳۸



بیانیه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود در محکومیت به شهادت رساندن دانشجوی بسیجی دانشگاه تهران بسم الله الرحمن الرحیم اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم خون دانشجوی شهید بسی

بیانیه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود

در محکومیت به شهادت رساندن دانشجوی بسیجی دانشگاه تهران

 

بسم الله الرحمن الرحیم

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

 

  خون دانشجوی شهید بسیجی، پرچم مقابله دانشگاه با فتنه است.

از ابتدای انقلاب اسلامی پیوند انکار ناپذیر دانشگاهیان با شهادت بر دوست و دشمن پوشیده نیست. دشمنان این مرز و بوم، برای استحاله نظام و ایجاد درگیری در دانشگاه ها، امید زیادی به دانشجویان بسته اند، شهادت صانع ژاله از دانشجویان بسیجی و حافظ قرآن در آستانه هفته وحدت، نشانگر این واقعیت است که استکبار جهانی با به شهادت رسانیدن دانشجویی از اهل سنت، علاوه بر ایجاد ناامنی به دنبال بهره برداری از جریانات جهانی امروز برعلیه انقلاب های اسلامی خاورمیانه و همچنین ایجاد اختلاف میان اهل تسنن و تشیع و شکاف قومیتی در محیطهای مختلف از جمله دانشگاه هاست.

در اقدام اخیر، عوامل فتنه گر و گروهک مزدور و تروریستی منافقین، با برپایی تجمعات غیر قانونی و راه اندازی اغتشاشات خیابانی، به سوی عابرین پیاده آتش گشودند که در جریان این تیراندازی یکی از دانشجویان دانشگاه هنر تهران به شهادت رسید و موجی از تأسف و تأثر در دل دانشگاهیان را به دنبال داشت.

پس از راهپیمایی باشکوه 22 بهمن ماه امسال که ملت ایران علاوه بر تجدید بیعت با رهبر عزیز انقلاب و آرمان‌های انقلاب اسلامی، جهانیان را شگفت زده کرد، عوامل فتنه‌گر و گروهک مزدور و تروریستی منافقین" ۲۵بهمن " در سالروز اولین تجمع منافقین در سال ۵۷ ،به این اقدامات دست زدند.

در شرایط جهانی امروز که ملت‌های مسلمان، سران وابسته به صهیونیسم را سرنگون می‌کنند؛ تلاش مذبوحانه دشمنان ملت مسلمان ایران هرگز به ثمر نخواهد نشست و شهادت مظلومانه دانشجوی بسیجی و مجروحیت چند بسیجی دیگر، سندی روشن بر جنایت آمریکا و انگلیس و رژیم صهیونیستی است و نشانگر ارتباط جریان فتنه با آنان است.

از آنجایی که دانشگاه مقر اصلی مبارزه با فتنه است، منافقین به مقابله با دانشگاه روی آورده و از همین جهت است که پس از ناکامی در هجمه فکری عقیدتی به دانشگاه و شهادت استاد شهریاری و علیمحمدی، با شهادت دانشجوی دانشگاه هنر، موضع علنی خود را در مبارزه با جریان فکری و عقیدتی مقابله با جنگ نرم نشان می دهند.

امروز امت متدین و انقلابی با تشییع پرشور این دانشجوی بسیجی بار دیگر عزم خود را در حمایت از انقلاب مردمی و اسلامی خود به اثبات رسانیدند.

بدین وسیل حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تسلیت و محکومیت این واقعه، هم صدا با ملت ایران و همه دانشگاهیان، حمایت خود را از ایستادگی ملت ایران در فتح قله های پیشرفت، استقلال و دانش در سنگر دانشگاه، اعلام می دارد.

 

 

والسلام علی من اتّبع الهدی

 

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود

12345