اخبار و رویدادها: بیانیه روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود در محکومیت فتنه 25 بهمن

بیانیه روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود در محکومیت فتنه 25 بهمن
پنج شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۸۹- ۱۴:۳۳:۱۱

بیانیه روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود در محکومیت فتنه 25 بهمن

بیانیه روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود در محکومیت فتنه 25 بهمن حادثه تلخ 25 بهمن تهران که در ادامه قانون‌شکنی های فریب‌خوردگان و اغتشاشگران، به پشتیبانی منافقین و سلطنت‌طلبان و سایر معاندین

بیانیه روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود

در محکومیت فتنه 25 بهمن

حادثه تلخ 25 بهمن ماه تهران که در ادامه قانون‌شکنی های فریب‌خوردگان و اغتشاشگران، به پشتیبانی منافقین و سلطنت‌طلبان و سایر معاندین وطن فروش اتفاق افتاد و به مجروحیت چند تن از عزیزترین جوانان متعهد کشور و شهادت دانشجوی هنرمند و حافظ قرآن آقای صانع ژاله انجامید، بی‌تردید ابعاد فتنه سال گذشته را نیز درنوردید و جامعه را با یک اتفاق جدید و منحصر به فرد در رسوایی دشمنان قسم خورده خود روبرو نمود.

فتنه گران اندکی پس از بیست و دوم بهمن‌ماه که صلابت بصیرت مردم غیور ایران اسلامی، دنیا را مبهوت خود کرده بود و شکست هیمنه فرعون مصر، صحت پیش‌بینی رهبر حکیم انقلاب را به رخ جهانیان کشید؛ عصبانی‌تر از همیشه سعی کردند که آثار حسنه این تلاقی پر برکت که امت اسلام را تقویت می‌نماید را تحت‌الشعاع شورش روز ولنتاین خود نمایند.

حضور جانانه، حماسی و فراگیر مردم عزیزمان در یوم الله 22 بهمن، هیچ حجتی را  برای آشوب‌طلبان و فتنه‌گران باقی نگذاشت و هیچ وجدان بیدار و فهیم منصفی باقی نماند که نفهمیده باشد نسبت انقلاب و مردم انقلابی با نهضت بیداری اسلامی در مصر و تونس چیست؟ و کدام دیده باز و چه بسا دیدگان شب زده بی‌بی‌سی و العربیه نیز فهمیدند که در پس بهانه‌های این افراد تسویه حساب با مردم و ایجاد رعب و وحشت عمومی و انتقام‌گیری از ملتی است که سعی می‌کنند در آرامش تمام به آبادانی کشور همت گمارند.

رویداد 25 بهمن ماه نشان داد که این دشمن قسم خورده و ایادی جاهل و معاند آن نه تنها برای دین و وحدت امت اسلامی، بلکه برای عظمت ملی و محفوظ ماندن تبعات حضور با شکوه مردمی در عرصه جهانی هم ارزش قائل نیست. روزی به بهانه ایران، پیوند ما با غزه و لبنان را می‌کوبند و روزی به بهانه مصر و تونس که تا دیروز عرب و غریبه می‌شمرده، عظمت ملی را نشانه می‌روند و آیا زمان آن نرسیده که آن‌هایی که به این دروغ به توان بی‌نهایت دل داده‌اند از خواب بیدار شوند؟

خون شهیدان و خسارات روحی ، جسمی، مادی و معنوی که در این رهگذار به آحاد ملت رسید، همان گونه که بسیاری از فریب‌خوردگان را به راه هدایت آورد روزی فریب دهندگان را در اقیانوس قدرت الهی مقهور و در ابدیت تاریخ رو سیاه خواهد کرد.

آنچه مسلم است استفاده از سلاح گرم در پناه اغتشاشات، نوعی اعلام جنگ مسلحانه فتنه گران علیه ملت غیور و نجیب ایران اسلامی است که نباید از چشم مسئولان پنهان بماند و تجدید نظر فوری مسئولان امنیتی و قضائی کشور در برخورد با فتنه گران را اقتضاء می کند و نشان می دهد که مطالبه بر حق مردم شریف ایران برای برخورد جدی تر با سران فتنه ، خواسته ای کاملا بر حق و بجاست .

بی‌تردید آبشخور اصلی جریان فتنه دست آلوده صهیونیست های تروریست و آمریکای جنایتکار است که از آستین شکست خوردگان سیاسی ،فتنه‌جویان و اسلام‌ستیزان بیرون آمده است و بی بصیرتی برخی نخبگان سیاسی نیز مسیر انحرافی آنان را هموارتر ساخته است.

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن محکوم کردن حرکت کور اغتشاشگران اعم از منافقین فتنه گر، مزدوران و فریب‌خوردگان و ابراز انزجار از حمله به مردم و جوانان مؤمن و به شهادت رساندن دانشجوی بسیجی شهید «صانع ژاله» و مجروح کردن جمعی از مردم عزیز، خواستار برخورد قاطع دستگاه های امنیتی و قضایی با فتنه گران، مسببان و عاملان حادثه اخیر و اشد مجازات برای آنان می باشد.  

 

12345