اخبار و رویدادها: نشست صمیمانه هیات رئیسه با کارمندان دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد

نشست صمیمانه هیات رئیسه با کارمندان دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد
سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۸۹- ۱۱:۰۴:۵۲

نشست صمیمانه هیات رئیسه با کارمندان دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد

نشست صمیمانه هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با کارمندان دوشنبه 25 بهمن ماه در تالار شقابق های این دانشگاه برگزار شد.

 

نشست صمیمانه هیات رئیسه با کارمندان دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد

 

نشست صمیمانه هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود با کارمندان دوشنبه 25 بهمن ماه در تالار شقابق های این دانشگاه برگزار شد.

در این جلسه دکتر علی مرادزاده رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در سخنانی با مقایسه پیشرفت دانشگاه از سال 84 تاکنون،

. تعالی دانشگاه را مرهون تلاش تمامی دانشگاهیان دانست و گفت: سال 84 تنها 54 رشته داشتیم ولی در حال حاضر این تعداد به 100 رشته افزایش یافته است. همچنین در سال 84 تعداد اعضاء هیات علمی 140 نفر بود که تا امروز 243 عضو هیأت علمی به تدریس مشغول هستند. این در حال است که 198 نفر از این مجموع دارای مدرک PhD می باشند. وی رشد پژوهشی را بی نظیر عنوان کرد و گفت: در سال 84 بودجه پژوهشی دانشگاه سه میلیارد ریال بود و در سال 84 این رقم به 17 میلیارد ریال رسیده است و در بخش تولید علم تنها در سال 89 تعداد 1700 مقاله ارائه شده که به معنای میانگین هر عضو هیأت علمی 8 مقاله می باشد. وی انتشار اولین ژورنال بین المللی مهندسی معدن و محیط زیست با دریافت اعتبار علمی -  به زبان انگلیسی و دومین مجله بین المللی مهندسی مکانیک را در دانشگاه صنعتی شاهرود را شاخص جهش علمی این دانشگاه برشمرد.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود توسعه  بخش عمرانی دانشگاه را  نماد اعتلای دانشگاه عنوان کرد و گفت : توسعه دانشگاه بدون توسعه فضاهای فیزیکی مفهومی ندارد. وی افزود: در سال 84 فضای کالبدی دانشگاه 63 هزار متر مربع بود و در حال حاضر 122 هزار مترمربع زیر بنای قابل استفاده و 70 هزار متر مربع در حال ساخت داریم .

دکتر مرادزاده اختصاص وام های مختلف دانشجویی و اعتبار دو میلیارد و پانصد میلیون ریالی امور فرهنگی را عرصه جدید توجه به بعد دانشجویی و فرهنگی دانست. وی جذب اعتبار بودجه جاری و عمرانی را نشأت گرفته از نگاه ویژه وزارت علوم خطاب کرد و افزود: تشکیل هیأت ممیزه مستقل بالاترین امتیاز علمی در سطح دانشگاه ها می باشد که  دانشگاه صنعتی شاهرود در سال 89 از این امتیاز ویژه برخوردار شد.

وی در پایان سخنان خود ضمن تقدیر از زحمات کارمندان دانشگاه گفت: دانشگاه خانه ما است و آباد ساختن این خانه جز با تلاش و کوشش کارمندان و دانشگاهیان محقق نشده است. وی احساس مسئولیت در بخش شغلی و اداری و مشارکت در بخش فرهنگی را از تمامی کارکنان خواستار شد.

در ادامه این نشست کارمندان سوال های خود را در زمینه های مختلف مطرح نموده و هیأت رئیسه دانشگاه صنعتی شاهرود به پاسخگویی  مشکلات و ابهامات پرداختند.

12345