اخبار و رویدادها: بیانیه دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت دهه مبارکه فجر

بیانیه دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت دهه مبارکه فجر
پنج شنبه ۲۱ بهمن ۱۳۸۹- ۱۸:۱۴:۴۵

بیانیه دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت دهه مبارکه فجر

بیانیه دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت دهه مبارکه فجر و سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران انقلاب اسلامی ایران ثمره خون‌های پاک بهترین فرزندان این مرز و بوم اسلامی و به اذعان دوست و دشمن

بیانیه دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت دهه مبارکه فجر

و سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران

 

 

انقلاب اسلامی ایران ثمره خون‌های پاک بهترین فرزندان این مرز و بوم اسلامی و به اذعان دوست و دشمن و شهادت تاریخ، نقطه عطفی غیرقابل انکار در تاریخ اسلام پس از غیبت کبرای امام عصر (عج) است. انقلابی که می‌توان گفت در تحقق آن همه آزادی خواهان و مجاهدان راه اسلام سهیم بوده و در استقرار حکومت اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) که سلسله جنبان این حرکت الهی مبتنی بر آموزه‌های قرآن و ائمه معصومین (ع) بود، نقش ایفا کرده‌اند.

      انقلاب اسلامی مردم ایران که روحیه ظلم ستیزی و مبارزه با استکبار و تلاش برای استقرار احکام اسلام را از سی‌ و‌دو سال پیش در بین مسلمانان جهان احیا نمود و الهام‌بخش مبارزات ملت مظلوم فلسطین و لبنان در سال‌های گذشته بوده است، امروز نیز در قیام مردم مسلمان مصر، تونس، یمن و ... علیه حاکمان ظالم و مستکبر خویش نقش اساسی دارد.

      این انقلاب اسلامی ایران بود که روح معنویت، تلاش مجاهدانه، رهایی از وابستگی و پیشرفت در تمامی عرصه‌ها را در کالبد ملت مسلمان ایران دمید و امروز با گذشت سه دهه، همگان موفقیت‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف را در عرصه‌های داخلی و جهانی به نظاره نشسته‌اند.

      اکنون در آستانه روز باشکوه 22 بهمن، بر این باوریم که انقلاب اسلامی ایران شجره پربار و پرثمری است که هر چه از عمر پربرکت آن گذشته است ثمرات آن بیشتر شده است. انقلاب اسلامی ایران با ایجاد حکومت اسلامی با توجه به عنصر نواندیشی دینی توانست دین مبین اسلام را با مقتضیات زمان و مکان هم‌ راستا سازد و الگویی نوین از حکومت دینی را ارایه دهد که خود الهام بخش دولت‌ها و ملت‌های دنیای اسلام بوده است به طوری که طنین شعارهای انقلاب ایران از لسان دیگر ملت‌های مسلمان منطقه هر روز پرشورتر به گوش می‌رسد. شعار استکبارستیزی، عدالت‌خواهی، ظلم‌ستیزی و اسلام خواهی هم اکنون از دهان ملت‌های مصر، تونس، یمن و اردن قابل شناسایی است.

      در سی‌و ‌دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران، علیرغم توطئه ها و دسیسه های رنگارنگ استکبار جهانی، دانشجویان و دانشگاهیان دانشگاه صنعتی شاهرود همگام با سایر اقشار ملت مسلمان ایران ، بار دیگر بر حفظ و حراست از اصول، آرمان‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی تاکید نموده و ضمن تجدید میثاق با بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای (مدظله العالی ) و ادای احترام  به محضر همه شهدای راه اسلام و انقلاب، اعلام می‌دارند که در راه اعتلای میهن اسلامی از هیچ تلاشی فروگذار نخواهند کرد

      ما دانشگاهیان در این روز پرشکوه با افتخار جهت پاسداری از دستاوردهای انقلاب اسلامی و حمایت از خیزش‌ها و بیداری اسلامی کشورهای منطقه ، در راهپیمایی عظیم یوم ‌‌الله 22 بهمن در کنار سایر اقشار مردم شرکت نموده، اتحاد و انسجام خود را در بهار آزادی به نمایش می‌گذاریم.

 

 

روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود

 

12345