اخبار و رویدادها: شورای هم اندیشی اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود تعیین مسیر کرد

شورای هم اندیشی اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود تعیین مسیر کرد
شنبه ۱۶ بهمن ۱۳۸۹- ۱۶:۱۵:۵۵



شورای هم اندیشی اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود تعیین مسیر کرد با هدف ایجاد فضای مناسب برای حضور اعضاء هیات علمی در عرصه فعالیت های فکری و فرهنگی ، شورای هم اندیشی اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود جدول سلسل

شورای هم اندیشی اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود تعیین مسیر کرد

 

با هدف ایجاد فضای مناسب برای حضور اعضاء هیات علمی در عرصه فعالیت های فکری و فرهنگی ، شورای هم اندیشی اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود جدول سلسله  نشست ها و کارگاه های خود را برای ترم دوم سال تحصیلی 90-89 اعلام کرد.

این برنامه ها که از بهمن ماه سال جاری آغاز و تا خرداد ماه سال 90 ادامه خواهد داشت ، در دو محور معرفت افزایی و مسائل مطالعاتی - تحقیقاتی دسته بندی گردیده است . در قسمت  مسائل مطالعاتی - تحقیقاتی شامل موضوعاتی چون بررسی الگوی ایرانی – اسلامی، عرصه تفکر و اندیشه ورزی، بررسی راه های ارتقاء کیفیت آموزش در دانشگاه، بررسی روش های علمی در تحقیقات دانشمندان مسلمان، مطالعه و آسیب شناسی مشکلات عمده فرهنگی دانشگاه، مطالعه، آسیب شناسی و ارائه راهکارهای عملی در خصوص مسائل عمده پژوهشی ، مشکلات عمده اداری و مالی دانشگاه و در بخش معرفت افزایی شامل تشکیل سلسله کارگاه هایی با عناوین زندگی قرآنی و علم و دین می باشد.

شایان ذکر است شورای هم اندیشی دانشگاه صنعتی شاهرود جلسات متعددی با حضور مشترک اساتید این دانشگاه و دانشگاه ها و حوزه های علمیه شهرستان شاهرود برگزار نموده است.

12345