اخبار و رویدادها: دومین جلسه شورای هم اندیشی استادان دانشگاه صنعتی شاهرود

دومین جلسه شورای هم اندیشی استادان دانشگاه صنعتی شاهرود
یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۸۹- ۱۶:۲۵:۲۸



دومین جلسه شورای هم اندیشی استادان دانشگاه صنعتی شاهرود دومین جلسه شورای هم اندیشی دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد. در ابتدای این نشست حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی صالحی سرپرست دفتر نهاد نمایندگ

دومین جلسه شورای هم اندیشی استادان دانشگاه صنعتی شاهرود

 

دومین جلسه شورای هم اندیشی دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد. در ابتدای این نشست حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی صالحی سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه گزارشی از روند شکل گیری و فعالیت‌های انجام شده شورای هم اندیشی اساتید ارائه نمود و در ادامه هر یک از اعضاء به بیان دیدگاه ها و نقطه نظرات خود پرداختند. سپس دکتر علی مرادزاده رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود، با جمع بندی موضوعات مطرح شده ، دیدگاه‌های خود را ارائه نمود. در این نشست برتقویت ارتباط علمی و فرهنگی بین دانشکده ها، ایجاد دبیرخانه دائمی شورای هم اندیشی حوزه و دانشگاه ، برگزاری نشست های وحدت حوزه و دانشگاه به صورت مستمر در موضوعات نخبه پروری و ارتقاء فرهنگ عمومی تاکید شد و با توجه به نظرسنجی اساتید، موضوعات مورد بحث جلسات به دو محور کلی مسائل معرفت افزایی و مسائل مطالعاتی و تحقیقاتی تقسیم گردید. همچنین در راستای آسیب‌شناسی مشکلات مقرر گردید معاونت های دانشگاه صنعتی شاهرود با مطالعه و بررسی مشکلات حوزه خود ، زمینه حل آسیب ها را به وجود آورند.

در این جلسه مقرر شد معاونت پژوهشی و فناوری دانشگاه به منظور ترویج فضای هم اندیشی و همگرایی بیشتر ، فضای سایبری برای تبادل آراء و نظرات اساتید دانشگاه تحت عنوان دفتر هم اندیشی فراهم  آورد.

12345