اخبار و رویدادها: فعالین فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود به اردو های زیارتی می روند

فعالین فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود به اردو های زیارتی می روند
یکشنبه ۳ بهمن ۱۳۸۹- ۱۶:۲۲:۲۲

فعالین فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود به اردو های زیارتی می روند

فعالین فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود به اردو های زیارتی می روند معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود دومین اردو از سری اردوهای فرهنگی و زیارتی را 29 دی لغایت 2 بهمن ماه با حضور فعالین فرهنگی ای

فعالین فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود به اردو های زیارتی می روند

معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود دومین اردو از سری اردوهای فرهنگی و زیارتی را 29 دی لغایت 2 بهمن ماه با حضور فعالین فرهنگی این دانشگاه برگزار نمود.

این سفر با هدف آشنایی اعضای شورای فرهنگی دانشکده ها با محل در نظر گرفته شده جهت اردوها و بهینه سازی موثرتر برگزاری اردوهای فرهنگی و زیارتی صورت گرفت.

در این اردوها روسای دانشکده ها ، مشاوران فرهنگی دانشکده ها ، مسئول دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه و مدیر کل امور فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود  از برنامه های فرهنگی  این اردو  شامل زیارت بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) ، مناجات ، دعای کمیل و ندبه ، بازدید از موزه مردم شناسی و قرآن شناسی، بازدید از موزه مرکزی آستان قدس رضوی، مرقد شیخ حر عاملی، شیخ طبرسی، پیر پالان دوز، شیخ حسنعلی نخودکی اصفهانی، بهشت رضوان و دیدار با آیت الله منصور (عبدالرحیم) ابراهیمی جرجانی استفاده کردند.

در اولین اردو از سری اردوهای شورای فرهنگی دانشکده ها، شورای فرهنگی دانشکده کشاورزی اقدام به برگزاری اردویی به مقصد مشهد مقدس نمود. در این اردوی دو روزه 30 دانشجوی دختر این دانشکده علاوه بر زیارت حرم نورانی ثامن الحجج (ع) و سایر برنامه های فرهنگی و علمی از گلخانه ها و مراکز باغبانی شهر مشهد بازدید نمودند.

شایان ذکر است معاونت فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود با برنامه ریزی و حمایت جهت اجرای اردوهای فرهنگی و زیارتی می کوشد تا به ارتقای فرهنگ دینی و ملی و فعالتر نمودن شوراهای فرهنگی دانشکده ها کمک نماید.

12345