اخبار و رویدادها: امتیاز ویژه به فعالیت های فرهنگی اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود

امتیاز ویژه به فعالیت های فرهنگی اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۸۹- ۱۶:۲۱:۱۴

امتیاز ویژه به فعالیت های فرهنگی اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود

امتیاز ویژه به فعالیت های فرهنگی اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود نحوه محاسبه امتیاز فعالیت های فرهنگی اعضای هیأت علمی این دانشگاه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرف

امتیاز ویژه به فعالیت های فرهنگی اساتید دانشگاه صنعتی شاهرود

در جلسه شورای فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود نحوه محاسبه امتیاز فعالیت های فرهنگی اعضای هیأت علمی این دانشگاه مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. طبق این دستورالعمل و مطابق با ماده چهار آئین نامه ارتقاء مرتبه اعضاء هیأت علمی ، اساتید فعال در عرصه های فرهنگی از امتیازات ویژه برخوردار می شوند. فعالیت های اجرایی در امور فرهنگی، فعالیت های مشاوره ای فرهنگی تربیتی و فعالیت های علمی، پژوهشی و هنری در راستای اهداف دانشگاه از جمله موضوعات کلی کسب امتیاز در این آیین نامه می باشد . طبق هماهنگی اعضاء شورای فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود این آئین نامه برای یک سال اجرائی شده و سپس مورد بررسی و ارزیابی مجدد قرار می گیرد و تشخیص سایر مواردی که در این آئین نامه لحاظ نشده ، بر عهده کمیته منتخب است.

همچنین در این جلسه طرح ایجاد کانون علمی فرهنگی ایثار وابسته به ستاد شاهد و ایثارگر با رویکرد توسعه فعالیت های فرهنگی مورد بحث قرار گرفت و گزارشی از فعالیت های این کانون ارائه گردید .

12345