اخبار و رویدادها: موافقت باافزایش پذیرش دانشجودرمقطع کارشناسی ارشددانشگاه صنعتی شاهرود

موافقت باافزایش پذیرش دانشجودرمقطع کارشناسی ارشددانشگاه صنعتی شاهرود
دوشنبه ۲۰ دی ۱۳۸۹- ۰۹:۱۹:۴۳

موافقت باافزایش پذیرش دانشجودرمقطع کارشناسی ارشددانشگاه صنعتی شاهرود

در جلسه شورای دانشگاه صنعتی شاهرود با افزایش 40 درصدی پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد موافقت شد در این جلسه که یکشنبه 19 دی ماه با حضور اعضای شورای دانشگاه صنعتی شاهرود تشکیل شد دکتر علی مرادزاده

در جلسه شورای دانشگاه صنعتی شاهرود

 با افزایش ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد موافقت شد

 

در این جلسه که یکشنبه 19 دی ماه با حضور اعضای شورای دانشگاه صنعتی شاهرود تشکیل شد دکتر علی مرادزاده رئیس دانشگاه ضمن تبریک میلاد امام محمد باقر(ع) از حضور پرشور و گرم اساتید و دانشگاهیان در استقبال از رئیس جمهور در سومین سفر استانی هیأت دولت به استان سمنان و حضور فعال در نشست وزیر علوم  با اساتید دانشگاه های استان تقدیر و تشکر کرد و از تخصیص بیش از 355 میلیارد ریال اعتبار به دانشگاه های استان خبر داد و گفت: امیدواریم دانشگاه بتواند در همه رشته های مورد نیاز کشور توسعه  یابد. اعضاء شورای دانشگاه پیرامون تعیین ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد برای سال تحصیلی 90 به بحث و تبادل نظر پرداخته و با افزایش ظرفیت پذیرش رشته گرایش های کارشناسی ارشد موافقت کردند.

دکتر علی اکبر پویان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه در ادامه جلسه پیرامون اولویت های علم و فناوری کشور، اهداف اولویت بندی رویکرد پشتیبانی از اولویت ها بر مبنای نقشه جامع علمی کشور در راستای تدوین برنامه راهبردی پژوهشی و فناوری دانشگاه  توضیحاتی ارائه کرد و از رؤسای دانشکده ها خواست پیشنهادات خود را در خصوص تدوین برنامه یاد شده پس از طرح در شورای دانشکده ها به شورای پژوهشی دانشگاه جهت جمع بندی و ارائه به شورای دانشگاه ارسال نمایند .   

در پایان مهندس امیرمحسن نیکزاد معاون عمرانی دانشگاه  گزارشی از روند توسعه و تکمیل پروژه های پردیس دو دانشگاه ارائه داد. وی 6 دانشکده و دو خوابگاه پردیس دو را آماده بهره برداری دانست و به تکمیل پروژه های در حال ساخت اشاره کرد. رئیس دانشگاه  نیز از مهندس نیکزاد و همکاران وی در معاونت عمرانی تقدیر و تشکر کرد و گفت: پردیس 130 هکتاری دانشگاه صنعتی شاهرود به مثابه یک شهر است که با همت دانشگاهیان به ویژه همکاران پرتلاش حوزه معاونت عمرانی در حال آماده سازی و بهره برداری است.

12345