اخبار و رویدادها: در هفته پژوهش خراسان رضوی از استادیار دانشگاه صنعتی شاهرود تقدیر شد

در هفته پژوهش خراسان رضوی از استادیار دانشگاه صنعتی شاهرود تقدیر شد
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۸۹- ۰۹:۵۴:۳۶



در هفته پژوهش خراسان رضوی از استادیار دانشگاه صنعتی شاهرود تقدیر شد دکتر محسن اصیلی استادیار دانشکده برق و رباتیک دانشگاه صنعتی شاهرود با ارائه مقاله « بررسی و تحلیل اثر توان انتقالی بین شبکه خراسان

در هفته پژوهش خراسان رضوی از استادیار دانشگاه صنعتی شاهرود تقدیر شد

 

دکتر محسن اصیلی استادیار دانشکده برق و رباتیک دانشگاه صنعتی شاهرود با ارائه مقاله « بررسی و تحلیل اثر توان انتقالی بین شبکه خراسان و شبکه سراسری کشور در وقوع نوسانات توان الکتریکی» موفق شد عنوان مقاله برتر خراسان رضوی را از آن خود نماید.

استادیار دانشکده برق و رباتیک دانشگاه صنعتی شاهرود در گفتگو با روابط عمومی این دانشگاه گفت: در سال های اخیر نوسان های شدیدی در توان الکتریکی انتقالی بخش هایی از شبکه برق کشور اتفاق افتاده که قطع برق بخش هایی از کشور و خروج برخی نیروگاه ها از تأثیرات نامطلوب این نوسان ها می باشد، می توان گفت استان خراسان  یکی از مهمترین مناطق آسیب دیده می باشد. در این پروژه  برای اولین بار در کشور، تحلیل جامعی از این پدیده در شبکه برق خراسان انجام شده است و دستور العمل اجرایی برای کاربران جهت احتراز از ایجاد شرایط نوسان پیشنهاد شده است.

شایان ذکر است در مراسم اختتامیه چهارمین نمایشگاه هفته پژوهش که هفته اول دی ماه در نمایشگاه بین المللی مشهد برگزار شده بود مقاله اصیلی در بخش پوستر نمایشگاه حائز مقام برتر و دریافت نشان سپاس و هدیه شد.

12345