اخبار و رویدادها: تحلیل یهود و آخر الزمان در دانشگاه صنعتی شاهرود

تحلیل یهود و آخر الزمان در دانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۱۱ دی ۱۳۸۹- ۱۶:۵۲:۴۵



تحلیل یهود و آخر الزمان در دانشگاه صنعتی شاهرود به منظور آشنایی دانشجویان در رابطه با جهانی سازی یهود و اعتقادات آنها در مورد آخر الزمان نشستی با عنوان جهانی سازی یهود در تالار شقایق های دانشگاه صن

تحلیل یهود و آخر الزمان در دانشگاه صنعتی شاهرود

 

به منظور آشنایی دانشجویان در رابطه با جهانی سازی یهود و اعتقادات آنها در مورد آخر الزمان نشستی با عنوان جهانی سازی یهود در تالار شقایق های دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد .

      در این همایش دکتر یوسف بیات عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی در سخنانی به بیان اعتقادات یهود ، سیر تاریخی دین یهود ،گسترش این دین در ایران باستان ، اهداف و نحوه فعالیت آن در کشورهای مختلف و به نحوه جذب جوانان به این دین اشاره کرد و گفت : این افراد فعالیت خود را با برنامه ای از قبل پیش بینی شده با روش های پنهان  انجام می دهند بنابراین برای شناسایی و مقابله با آن باید دقت و بصیرت خود را بالا ببریم.

     وی در مبحث مربوط به آخر الزمان گفت: قوم یهود همیشه خود را برتر از همه جهان دانسته و می داند، اما از آن جایی که در متون دینی پیش از قرآن همچون زبور داوود نیز آمده است، زمین را صالحان به ارث خواهند برد و این صالحان هستند که در آخرالزمان بر جهان غالب خواهند شد. در ادامه وی با اشاره به اقدامات یهود در جهت کم رنگ کردن و از بین بردن مذهب شیعه عنوان داشت: یهود در این راستا به ترویج ادیان باستانی روی آورده است که یکی از این ادیان، شیطان پرستی است که حدود 3 هزار سال پیش در مصر ایجاد و رایج شده بود.        

     این استاد دانشگاه در پایان سخنان خود گفت: فرقه ی دیگری که یهود قصد دارد آن را در میان مسلمانان رواج دهد و جایگزین شیعه نماید، فرقه ی بهائیت است که در این راستا هزینه های سنگینی را متقبل شده است تا از تعداد شیعیان بکاهد و به این ترتیب کم کم قدرت جهان را در دست گیرد .         

12345