اخبار و رویدادها: سلام سکوهای برتر پژوهشی کشور به دانشجوی شاهد دانشگاه صنعتی شاهرود

سلام سکوهای برتر پژوهشی کشور به دانشجوی شاهد دانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۱۱ دی ۱۳۸۹- ۱۶:۴۹:۳۴



سلام سکوهای برتر پژوهشی کشور به دانشجوی شاهد دانشگاه صنعتی شاهرود در اولین همایش هوش سازمانی و هوش کسب وکار که اواخر آذر ماه در مجموعه فرهنگی تلاش وزارت کار و امور اجتماعی کشور برگزار شد بار دیگر نام

سلام سکوهای برتر پژوهشی کشور به دانشجوی شاهد دانشگاه صنعتی شاهرود

در اولین همایش هوش سازمانی و هوش کسب وکار که اواخر آذر ماه در مجموعه فرهنگی تلاش وزارت کار و امور اجتماعی کشور برگزار شد بار دیگر نام دانشگاه صنعتی شاهرود به عنوان یکی از برترین های این دوره خود نمایی کرد.

مریم علی ئی دانشجوی شاهد مقطع کارشناسی ارشد مدیریت اجرایی این دانشگاه  با ارائه مقاله " اولویت بندی  و وزن دهی ابعاد هوش سازمانی در سازمان های دولتی " در بخش پوستر این همایش عنوان برتر بهترین مقاله را به خود اختصاص داد. علی ئی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: یکی از اصول مدیریت اشاره به این نکته است که از اطلاعات دنیای اطراف باید بهترین استفاده از زمان مناسب، مکان مناسب، اطلاعات مناسب و فرد مناسب برده شود و با توجه به این اصل و رجوع به چهل و نه فاکتور اصلی هوش سازمانی سعی شده است این ابعاد اولویت بندی و وزن دهی شود. وی در ادامه گفت: با قرار دادن سازمان های دولتی به عنوان جامعه آماری و تحقیق در این سازمان ها ضریب استفاده از هوش سازمانی بررسی و تحلیل شد که این پژوهش در قالب مقاله به اولین همایش هوش سازمانی و هوش کسب و کار ارائه گردید و موفق شد در بخش پوستر همایش ، عنوان مقاله برتر را به خود اختصاص دهد. 

مقاله " اولویت بندی و وزن دهی ابعاد هوش سازمانی در سازمان های دولتی " با راهنمایی دکتر بزرگمهر اشرفی رئیس دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت تهیه و تنظیم شده است.

شایان ذکر است در مراسمی ویژه، ستاد شاهد و ایثارگر دانشگاه صنعتی شاهرود از مریم علی ئی تقدیر به عمل می آورد.

12345