اخبار و رویدادها: موافقت شورای دانشگاه صنعتی شاهرود با ایجاد دو رشته دکتری دراین دانشگاه

موافقت شورای دانشگاه صنعتی شاهرود با ایجاد دو رشته دکتری دراین دانشگاه
چهارشنبه ۸ دی ۱۳۸۹- ۱۱:۵۳:۳۲

موافقت شورای دانشگاه صنعتی شاهرود با ایجاد دو رشته دکتری دراین دانشگاه

موافقت شورای دانشگاه صنعتی شاهرود با ایجاد دو رشته دکتری در این دانشگاه شورای دانشگاه صنعتی شاهرود با ایجاد دو رشته دکتری ، سه رشته کارشناسی ارشد و یک رشته کارشناسی در این دانشگاه موافقت کرد.

موافقت شورای دانشگاه صنعتی شاهرود با ایجاد دو رشته دکتری در این دانشگاه

شورای دانشگاه صنعتی شاهرود با ایجاد دو رشته دکتری ، سه رشته کارشناسی ارشد و یک رشته کارشناسی در این دانشگاه موافقت کرد.

      دکتر علی مرادزاده رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با تسلیت ایام سوگواری حضرت امام حسین (ع) و یاران باوفایش و با عنایت به آغاز هفته پژوهش ، ضمن گرامیداشت این هفته ، برانجام فعالیت های پژوهشی کاربردی در راستای رفع مشکلات جامعه تأکید نمود. در ادامه این جلسه اعضای شورای دانشگاه پس از بحث و تبادل نظر در خصوص تعیین ظرفیت پذیرش دانشجویان مقطع دکتری سال تحصیلی 91-90 ، با پذیرش 37 دانشجوی دکتری در 10 رشته گرایش موافقت به عمل آمد .

     ایجاد دو رشته شیمی آلی و مهندسی هوش مصنوعی در مقطع دکتری، مهندسی معماری، زمین شناسی اقتصادی ،کشاورزی باغبانی در مقطع کارشناسی ارشد و مهندسی مکاترونیک در مقطع کارشناسی از دیگر مصوبات شورای دانشگاه صنعتی شاهرود بود.

یادآور می شود در دانشگاه صنعتی شاهرود بیش از 11000 دانشجو در 100 رشته و گرایش مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد 29 رشته کارشناسی ، 50 رشته گرایش کارشناسی ارشد و 21 رشته گرایش دکتری می باشد .

12345