اخبار و رویدادها: چهارمین نمایشگاه زمین شناسی کهربا در دانشگاه صنعتی شاهرود

چهارمین نمایشگاه زمین شناسی کهربا در دانشگاه صنعتی شاهرود
دوشنبه ۶ دی ۱۳۸۹- ۱۵:۱۸:۱۳



چهارمین نمایشگاه زمین شناسی کهربا در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود انجمن علمی زمین شناسی دانشگاه صنعتی شاهرود به منظور معرفی این رشته، علم زمین شناسی و دستاوردهای آن به دانشجویان ، چهارمین نمایش

چهارمین نمایشگاه زمین شناسی کهربا در دانشگاه صنعتی شاهرود

انجمن علمی زمین شناسی دانشگاه صنعتی شاهرود به منظور معرفی این رشته، علم زمین شناسی و دستاوردهای آن به دانشجویان ، چهارمین نمایشگاه زمین شناسی را با عنوان کهربا، به مدت چهار روز از تاریخ 6 دی ماه در تالار شقایق های این دانشگاه برگزار کرده است. در این نمایشگاه که از غرفه های متعددی همچون غرفه رسوب، سنگ و کانی ها، تکتونیک، فسیل، سنگ درمانی،خاک های سطح زمین و انواع کاربرد آن و زمین شناسی مهندسی تشکیل شده است، تصاویری از پدیده های زمین ، نمایش ماکت های عوارض زمین و انواع سنگ ها و کانی های معدنی به نمایش گذاشته شده است.

     شایان ذکر است در این نمایشگاه، اداره آب و فاضلاب شاهرود ، ابزار آلات برداشت آب از سفره های زیر زمینی و قنات ها و سفره های کارستی شاهرود را در معرض دید علاقه مندان قرار داده و شرکت ملی نفت نیز به معرفی فرآورده های نفتی و نقشه های مناطق نفت خیز جنوب پرداخته است. در نمایشگاه کهربا ، غرفه ای نیز جهت نمایش و عرضه سنگ های زینتی و قیمتی به دانشجویان علاقه مند در نظر گرفته شده است.

12345