اخبار و رویدادها: پژوهشگاه هوا و فضا در دانشگاه صنعتی شاهرود ایجاد می شود

پژوهشگاه هوا و فضا در دانشگاه صنعتی شاهرود ایجاد می شود
چهارشنبه ۱۵ دی ۱۳۸۹- ۱۰:۵۵:۴۶

پژوهشگاه هوا و فضا در دانشگاه صنعتی شاهرود ایجاد می شود

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری با حضور اعضای هیأت علمی و پژوهشگران برتر دانشگاه صنعتی شاهرود 8 دی ماه جاری در تالار شقایق ها این دانشگاه برگزار شد

دکتر مرادزاده در گرامیداشت هفته پژوهش :

 

پژوهشگاه هوا و فضا در دانشگاه صنعتی شاهرود ایجاد می شود

 

 

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش و فناوری با حضور اعضای هیأت علمی و پژوهشگران برتر دانشگاه صنعتی شاهرود 8 دی ماه جاری در تالار شقایق ها این دانشگاه برگزار شد .

       در این آیین دکتر علی مرادزاده رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن گرامیداشت هفته پژوهش ، از ایجاد پژوهشگاه هوا و فضا در آینده ای نزدیک در دانشگاه صنعتی شاهرود خبر داد و گفت : پژوهشکده ها باید به موازات دانشگاه ها راه اندازی شوند و در همین راستا پژوهشگاه فناوری های نوین با 7 پژوهشکده در پردیس جدید دانشگاه با مساحتی بالغ بر 2000 متر مربع در حال ساخت است .

      وی با اشاره به ارائه بیش از 1700 مقاله علمی وپژوهشی از سال گذشته تاکنون اظهار امیدواری کرد : در آینده ای نزدیک نام دانشگاه صنعتی شاهرود را در بخش تولیدات صنعتی کشور داشته باشیم و ادامه داد : پژوهش و تحقیق لازمه بقای هرملتی است و انگیزه ، اراده ، وجود بسترها و امکانات و نیروهای انسانی متخصص و متعهد از مؤلفه های پژوهش است .

     دکتر علی اکبر پویان معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه صنعتی شاهرود نیز مزیت محوری ، نیاز محوری و رویکردهای مرزشکافانه و آینده محوری را از اولویت های پژوهش دانست و گفت : پژوهش نیروی محرکه تبدیل دانش به فناوری است .

     وی با اشاره به رشد شگفت انگیز تولیدات علمی و مقالات اعضای هیأت علمی این دانشگاه از سال گذشته تاکنون تصریح کرد : 132 طرح پژوهشی داخلی در حال حاضر در دانشگاه در حال اجراست و تشکیل تیم رباتیک و کسب چندین مدال در مسابقات مختلف، شروعی برای تقویت تیم های پژوهشی دانشگاه است .

در این مراسم از 27 پژوهشگر منتخب دانشکده ها و5 پژوهشگر برتر دانشگاه صنعتی شاهرود با اهدا لوح سپاس و هدایا تقدیر به عمل آمد.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
12345