اخبار و رویدادها: کسب عنوان اول بدمینتون دانشگاه صنعتی شاهرود درمسابقات منطقه 4

کسب عنوان اول بدمینتون دانشگاه صنعتی شاهرود درمسابقات منطقه 4
شنبه ۴ دی ۱۳۸۹- ۱۵:۴۲:۱۲



کسب عنوان اول بدمینتون دانشگاه صنعتی شاهرود درمسابقات منطقه 4 مسابقات ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های منطقه چهار به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود که به مدت دو روز در این دانشگاه برگزار شده بود روز ج

کسب عنوان اول بدمینتون دانشگاه صنعتی شاهرود درمسابقات منطقه 4

 

مسابقات ورزشی دانشجویان دختر دانشگاه های منطقه چهار به میزبانی دانشگاه صنعتی شاهرود که به مدت دو روز در این دانشگاه برگزار شده بود روز جمعه سوم دی پایان پذیرفت .

در رشته بدمینتون این دوره از مسابقات و در قسمت تیمی دانشگاه های صنعتی شاهرود ، مشهد ، سمنان به ترتیب مقام های اول تا سوم را از آن خود کردند و در قسمت انفرادی آزاد شیوا جهانگیری از دانشگاه صنعتی شاهرود مقام اول و مقام دوم و سوم به دانشگاه فردوسی مشهد اختصاص یافت . درقسمت دوبل آزاد این سری از مسابقات دانشگاه صنعتی شاهرود مقام های اول و دوم و دانشگاه های فردوسی مشهد و سمنان به طور مشترک به مقام سوم دست یافتند. بنابر این گزارش در رشته شطرنج دختران دانشگاه های مشهد ، قوچان ، دامغان به ترتیب مقام های اول تا سوم را کسب نمودند  و در قسمت انفرادی دانشگاه صنعتی شاهرود به دو مدال نقره دست یافت.

همزمان با برگزاری این مسابقات ، تیم اعزامی شطرنج دانشجویان پسر دانشگاه صنعتی شاهرود به دانشگاه بجنورد ضمن کسب مقام دوم در قسمت تیمی ، به یک مدال طلا ، یک نقره و دو برنز در قسمت انفرادی دست یافت .

 

12345