اخبار و رویدادها: حوزه علوم اسلامی دانشجویی شهید بهشتی دانشگاه صنعتی شاهرود فعال می شود

حوزه علوم اسلامی دانشجویی شهید بهشتی دانشگاه صنعتی شاهرود فعال می شود
جمعه ۳ دی ۱۳۸۹- ۱۰:۵۷:۱۸



با اعلام ایجاد حوزه علوم اسلامی دانشجویی شهید بهشتی در دانشگاه صنعتی شاهرود ، این حوزه به عنوان یکی از هجده مرکز فعال در دانشگاه ها فعالیت خود را آغاز می نماید

حوزه علوم اسلامی دانشجویی شهید بهشتی در دانشگاه صنعتی شاهرود فعال می شود

 

با اعلام ایجاد حوزه علوم اسلامی دانشجویی شهید بهشتی در دانشگاه صنعتی شاهرود ، این حوزه به عنوان یکی از هجده مرکز فعال در دانشگاه ها فعالیت خود را آغاز می نماید.

حوزه علوم اسلامی دانشجویی شهید بهشتی با هدف جذب نخبگان و ایجاد فضای معنوی و دینی توأم با نشاط علمی، آموزش دین بر اساس تعالیم مکتب اهل بیت (ع)، تقویت ایمان و غیرت دینی، اصلاح ، ارتقاء مستمر ، توسعه برنامه ها و محتوای آموزشی و پژوهشی و بالاخره تقدم کیفیت بر کمیت برون داده ها، به عنوان یک مرکز مستقل و زیر نظر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ها ایجاد می شود.

این حوزه به موازات آموزش دروس دانشگاهی و با تمرکز بر آموزش در روزهای پایانی هفته، به تدریس 52 واحد درسی در زمینه های معارف قرآنی، فلسفه و کلام، فقه و اصول، تاریخ و سیره و اخلاق و نظام های اجتماعی به دانشجویان علاقه مند می پردازد.

شایان ذکر است در حال حاضر حوزه علوم اسلامی دانشجویی شهید بهشتی در دانشگاه صنعتی شاهرود اقدام به جذب دانشجویان مقاطع مختلف تحصیلی در کلیه دانشگاه های این شهر نموده است.

12345