اخبار و رویدادها: استقبال دانشگاه صنعتی شاهرود از هفته پژوهش و فناوری

استقبال دانشگاه صنعتی شاهرود از هفته پژوهش و فناوری
شنبه ۴ دی ۱۳۸۹- ۱۰:۴۳:۱۹



استقبال دانشگاه صنعتی شاهرود از هفته پژوهش و فناوری به مناسبت هفته پژوهش از پژوهشگران برتر دانشگاه صنعتی شاهرود تقدیر می شود. دکتر علی اکبر پویان معاون پژوهشی و فناوری این دانشگاه با اعلام این خبر گ

استقبال دانشگاه صنعتی شاهرود از هفته پژوهش و فناوری

همزمان با هفته پژوهش از پژوهشگران برتر دانشگاه صنعتی شاهرود تقدیر می شود.

دکتر علی اکبر پویان معاون پژوهشی و فناوری این دانشگاه با اعلام این خبر گفت: با تعیین معیارهای انتخاب پژوهشگر برتر توسط شورای پژوهشی دانشگاه صنعتی شاهرود ، ابتدا پژوهشگر نمونه هر دانشکده به کمیته ای متشکل از داوران چند دانشکده معرفی می شوند و این کمیته با توجه به ضوابط و معیارهای شورای پژوهشی، پژوهشگران برتر را انتخاب می نماید. وی در ادامه گفت: در سطح دانشگاه و با توجه به پارامترهای کلان ، علاوه بر منتخبین دانشکده ها چند نفر هم در زمینه های ارتباط با صنعت، کارآفرینی، فناوری و فعالیت های ویژه تقدیر خواهند شد و منتخبین دانشجویی هم به روال سالهای گذشته معرفی می شوند. معاون پژوهشی دانشگاه با اشاره به برگزاری مراسم تقدیر از پژوهشگران برتر کشور در تاریخ های 6 و 7 دی ماه و تأکید وزارت علوم بر حضور روسا و معاونین پژوهشی دانشگاه ها ، آئین نکوداشت پژوهشگران برتر دانشگاه صنعتی شاهرود را هشتم دی ماه اعلام کرد.

پویان با اشاره به موفقیت های چشمگیر پژوهشی دانشگاه به ویژه در طی یک سال اخیر گفت: در بخش ارتباط با صنعت شاهد رشد 130 درصدی هستیم و فرآیند تفاهم نامه های امضاء شده به مرحله اجرائی رسیده است. همچنین انتشار اولین مجله علمی - پژوهشی بین المللی به زبان انگلیسی در رشته مهندسی معدن و محیط زیست در تابستان 89 صورت پذیرفته است. وی در پایان گفت : با برگزاری سمینار آشنایی با اصول طراحی و ساخت ماهواره که 30 آذر و با حضور متخصصین هوا فضا از سازمان فضائی ایران در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می گردد به استقبال هفته پژوهش می رویم.

 

12345