اخبار و رویدادها: ریشه یابی اهداف آرماگدون در دانشگاه صنعتی شاهرود

ریشه یابی اهداف آرماگدون در دانشگاه صنعتی شاهرود
دوشنبه ۲۹ آذر ۱۳۸۹- ۱۴:۰۷:۱۷



ریشه یابی اهداف آرماگدون در دانشگاه صنعتی شاهرود جلسه سخنرانی با عنوان آرماگدون با هدف آشنایی دانشجویان با عقاید و تفکرات مسیحیت ، فرقه مسیحیت صهیونیستی و جنگ آرماگدون 28 آذرماه توسط کانون مهدویت دان

ریشه یابی اهداف آرماگدون در دانشگاه صنعتی شاهرود

جلسه سخنرانی با عنوان آرماگدون با هدف آشنایی دانشجویان با عقاید و تفکرات مسیحیت ، فرقه مسیحیت صهیونیستی و جنگ آرماگدون 28 آذرماه توسط کانون مهدویت دانشگاه صنعتی شاهرود در تالار شقایق های این دانشگاه برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی دانشگاه در ابتدای جلسه دکتر سیدهادی سید افقهی کارشناس ارشد مسائل خاورمیانه طی سخنانی ضمن تحلیل نهضت عاشورا و علت قیام سید الشهدا(ع) ، به معرفی دین مسیحیت و فرقه های آن پرداخت و گفت : مسیحیت شامل سه زیر شاخه کاتولیک به معنای فراگیر ، ارتودکس به معنای درست اندیش و پروتستان به معنای اعتراضگر است که مسیحیان صهیونیستی پیرو فرقه پروتستان می باشند. وی همچنین به نحوه تشکیل فرقه مسیحیت صهیونیستی اشاره کرد و گفت: در مذهب پروتستان زمانی نطفه آغاز مسیحیت صهیونیستی بسته شد که مارتین لوتر اعتراض خود، علیه واتیکان را با سوال « چرا مسیحیت و یهودیت باید با هم دشمن باشند در حالی که  یهودی ها در آخرالزمان واسطه و شرط بازگشت مسیح برای نجات بشریت می باشند ؟ » مطرح کرد . وی در ادامه گفت:  مسیحیان صهیونیست در زمره طرفداران رژیم صهیونیستی اسرائیل می باشند و شرط بازگشت مسیح را حضور مسیحیان و یهودی ها در جبهه حق ! درمقابل جبهه باطل با حضور مسلمانان و دجال در آغاز جنگ آرماگدون - در منطقه ای واقع در شمال غربی بیت المقدس - می دانند و به زعم باطل آنان ، در پایان با پیروزی جبهه حق ! (مسیحیان و یهودیان ) علیه باطل مسیح به مدت یک هزار سال بر سراسر جهان حکومت می کند .

       سید افقهی در ادامه با هشدار به دانشجویان اعلام کرد : پیروان فرقه مسیحیت صهیونیستی هم اکنون در ایران حضور دارند و با روش های مختلف در مرکز کشور از طریق دست فروش ها با فروش سی دی به تبلیغ و گسترش آن می پردازند وهدف آنها تخریب اسلام ، ایجاد تشکیک در عقاید اسلامی و تبلیغ دین مسیحیت به عنوان بهترین و جامع ترین دین بین مسلمانان مخصوصاً جوانان است .

در پایان این جلسه ضمن پخش فیلم و کلیپی ازجنگ آرماگدون و مسیحیت صهیونیستی ، مبانی عقیدتی و اهداف این گروه به نمایش گذاشته شد .

12345