اخبار و رویدادها: طنین عزاداری عاشورائیان در خیابان های دانشگاه صنعتی شاهرود

طنین عزاداری عاشورائیان در خیابان های دانشگاه صنعتی شاهرود
یکشنبه ۲۱ آذر ۱۳۸۹- ۱۵:۱۰:۳۸

طنین عزاداری عاشورائیان در خیابان های دانشگاه صنعتی شاهرود

طنین عزاداری عاشورائیان در خیابان های دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و شهادت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین ( ع ) و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش مراسم عزاداری و سوگواری در د

طنین عزاداری عاشورائیان در خیابان های دانشگاه صنعتی شاهرود

 

به مناسبت فرا رسیدن ماه محرم و شهادت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین ( ع ) و هفتاد و دو تن از یاران باوفایش مراسم عزاداری و سوگواری در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد .

دانشجویان ، مسئولین و کارکنان دانشگاه صنعتی شاهرود با تشکیل دستجات عزاداری در روز یک شنبه بیست و یکم آذر ماه و مقارن با ششمین روز از ماه محرم ، مظلومیت حضرت سیدالشهداء ( ع) و از خود گذشتگی یاران دلیرشان را به سوگ نشسته و با سینه زدن و مرثیه سرایی ، عشق و ارادت خود را به ستمدیدگان دشت نینوا و نهضت عاشورا  نشان دادند.

همچنین مراسم تعزیه خوانی به همت شورای فرهنگی دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت ، دوشنبه 22 آذر در مجموعه ورزشی انقلاب این دانشگاه اجرا می شود.

شایان ذکر است برگزاری عزاداری ماه محرم امسال در دانشگاه صنعتی شاهرود با اجرای برنامه هایی چون تعزیه خوانی ، مجالس روضه و سینه زنی ، زیارت عاشورا و سخنرانی شور و حال خاصی به این دانشگاه بخشیده است.

12345