اخبار و رویدادها: راهپیمایی دانشگاهیان دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت 16 آذر روز دانشجو

راهپیمایی دانشگاهیان دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت 16 آذر روز دانشجو
چهارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۸۹- ۱۰:۰۸:۳۴

راهپیمایی دانشگاهیان دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت 16 آذر روز دانشجو

به مناسبت 16 آذر روز دانشجو برگزار شد : راهپیمایی دانشگاهیان دانشگاه صنعتی شاهرود ¬¬¬¬ به مناسبت 16 آذر روز دانشجو مراسم راهپیمایی دانشگاهیان دانشگاه صنعتی شاهرود در این دانشگاه برگزار شد . این مرا

 

راهپیمایی دانشگاهیان دانشگاه صنعتی شاهرودبه مناسبت 16 آذر روز دانشجو

­­­­

به مناسبت 16 آذر روز دانشجو مراسم راهپیمایی دانشگاهیان دانشگاه صنعتی شاهرود در این دانشگاه برگزار شد . این مراسم به دعوت بسیج دانشجویی ، بسیج اساتید و بسیج کارکنان دانشگاه و در فضایی آمیخته با حزن و اندوه فرا رسیدن ماه محرم با شرکت گسترده دانشجویان ، اعضاء هیأت علمی و کارکنان دانشگاه از مسجد پیامبر اعظم (ص) تا بوستان دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار گردید.

شرکت کنندگان در این راهپیمایی با سینه زنی و سوگواری شهادت امام حسین (ع) و سر دادن شعارهایی همچون «آژانس صهیونیستی تعطیل باید گردد » ، « دانشمند هسته ای راهت ادامه دارد »، « دانشجو بیدار است از آمریکا بیزار است »و « حسین سید و سالار خامنه ای نگهدار »ضمن تجدید عهد با آرمان های امام ، رهبری و شهدا ، ترورهای کور دانشمندان هسته ای را محکوم نمودند و خواستار پیگیری مجامع حقوقی داخلی و بین المللی برای جلوگیری از این گونه اعمال غیر انسانی شدند.

دکتر علی مرادزاده رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در سخنانی با اشاره به اهمیت روز دانشجو گفت: 16 آذر و جنبش دانشجویی مختص دانشگاه و دانشگاهیان است و دانشجویان فهیم اجازه سوء استفاده از این روز تاریخی را به هیچ جریانی نمی دهند. وی در ادامه گفت : دانشجویان در طول تاریخ شکوهمند جمهوری اسلامی ایران نقش آفرین و سازنده بوده اند و در حال حاضر و طبق برنامه ریزی ها قله های علمی را یکی پس از دیگری فتح می نمایند.

رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با محکوم کردن ترور اساتید دانشگاه و به شهادت رساندن دکتر شهریاری گفت: باور دشمنان انقلاب اسلامی بر این است که با ترور دانشمندان هسته ای ترس و دلهره بر دانشگاه حاکم می شود ولی آنان بدانند عزم جوانان و محققان  ایران اسلامی در جهت رسیدن به اهداف علمی راسخ تر خواهد شد . وی در پایان سخنان خود بر حضور فعال دانشجویان در عرصه های سیاسی کشور و مقاومت در برابر ناتوی فرهنگی تأکید نمود.

در ادامه این مراسم دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود با به آتش کشیدن پرچم اسرائیل غاصب در بیانیه ای ضمن تجدید بیعت با مقام معظم رهبری و حمایت خود را از پیشرفت های علمی و هسته ای کشور ، تیم هسته ای مذاکره کننده با گروه 5+1 و شتاب علمی و تحقیقاتی  جمهوری اسلامی ایران اعلام نمودند.

12345