اخبار و رویدادها: در آستانه روز دانشجو دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی شاهرود جوانه زد

در آستانه روز دانشجو دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی شاهرود جوانه زد
شنبه ۱۳ آذر ۱۳۸۹- ۱۶:۲۵:۴۶

در آستانه روز دانشجو دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی شاهرود جوانه زد

در آستانه روز دانشجو دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی شاهرود جوانه زد سومین نمایشگاه جوانه به همت دانشجویان انجمن علمی کشاورزی دانشگاه صنعتی شاهرود آغاز به کار نمود. این نمایشگاه در آستانه روز د

در آستانه روز دانشجو

دانشکده کشاورزی دانشگاه صنعتی شاهرود جوانه زد

سومین نمایشگاه جوانه به همت دانشجویان انجمن علمی کشاورزی دانشگاه صنعتی شاهرود آغاز به کار نمود.

     این نمایشگاه در آستانه روز دانشجو ، به مدت چهار روز از 13 الی 16 آذرماه و در مجموعه فرهنگی شقایق های این دانشگاه آخرین دستاوردها و فعالیت های علوم کشاورزی را به نمایش می گذارد.

      دکتر محمود رحیمی مدیر انجمن های علمی در گفتگو با روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: نمایشگاه جوانه شامل پنج غرفه خاک، گیاه پزشکی، زراعت، باغبانی و آب می باشد که در غرفه خاک نمای پروفیل و بیولوژی خاک، نقشه خاک های ایران، حفاظت و رده بندی خاک ، در غرغه آب تنوع سیستم های آب و فیلتراسیون، نمای سدهای ایران و جهان و انتقال آب، در غرفه گیاه پزشکی نماتُد شناسی، عوامل کنترل بیولوژیک در مبارزه با آفات ها و بررسی تأثیر قارچ ها و ویروس ها بر گیاهان به نمایش گذاشته شده است . وی در ادامه گفت : در غرفه زراعت شاهد مکانیزاسیون، حشره شناسی،گیاهان داروئی ، ژنتیک و محصولات ارگانیک و در غرفه باغبانی فروش انواع آلوئه ورا ،کاکتوس، گل های آپارتمانی و قارچ دکمه ای هستیم.

رحیمی در پایان گفت : در حاشیه نمایشگاه جوانه دو سمینار آمایش و کمپوست و ورمی کمپوست و طراحی سیستم آبیاری همچنین مسابقه طرح برتر برگزار خواهد شد.

 

12345