اخبار و رویدادها: تجلیل از دانشجویان بسیجی جهادگر استان سمنان در دانشگاه صنعتی شاهرود

تجلیل از دانشجویان بسیجی جهادگر استان سمنان در دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۱۰ آذر ۱۳۸۹- ۱۴:۵۹:۵۲

تجلیل  از دانشجویان بسیجی جهادگر استان سمنان در دانشگاه صنعتی شاهرود

برای اولین بار برگزار شد: تجلیل از دانشجویان بسیجی جهادگر استان سمنان در دانشگاه صنعتی شاهرود

                      برای اولین بار برگزار شد:

تجلیل  از دانشجویان بسیجی جهادگر استان سمنان در دانشگاه صنعتی شاهرود

به مناسبت هفته بسیج همایش شکوه هجرت روز یک شنبه 7 آذر ماه در تالار شقایق های دانشگاه صنعتی شاهرود با استقبال گسترده دانشجویان و بسیجیان دانشجو دانگاه های استان سمنان برگزار شد.

دکتر علی مراد زاده رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در آغاز این همایش با گرامیداشت هفته بسیج گفت: در تاریخ انقلاب اسلامی هر جا بحرانی به وجود آمده چه در زمان دفاع مقدس چه در عرصه سازندگی و اینک در عرصه جنگ نرم تفکر بسیجی پاسخگوی مشکلات و نجات بخش بوده است.

سردار علی استاد حسینی فرمانده سپاه قائم آل  محمد استان سمنان نیز در این مراسم  به معرفی فعالیت های دشمنان از 2 روش تحریم و حمله     نظامی برای خدشه دار ساختن انقلاب اسلامی پرداخت. وی گفت : امروز ایران اسلامی نه مورد تهدید تحریم است ونه حمله ی نظامی ، آن چه انقلاب اسلامی را تهدید می کند بی بصیرتی است.وی افزود : امروز درایران اسلامی با وجود بسیجیان با اخلاص و  با بصیرت فتنه های دشمن خنثی می شود. وی فرهنگ و ایدئولوژی حاکم بر کشور ، وحدت ملی ، وجود رهبری سیاسی قدر تمند ، جوان گرایی و ایمان دینی و مسئولین متهد را از عوامل بازدارنده تعدی دشمنان به خاک جمهوری اسلامی ایران برشمرد .

حجت الاسلام و المسلمین ترابی امام جمعه شاهرود ضمن تحلیل حرکت با ارزش و متعالی جهادگران جوان دانشجو به بیان اشتراکات این اردو با معارف الهی پرداخت . و گفت :  برای قرب الهی پس از ایمان به خداوند راهی برتر از خدمت به مردم وجود ندارد .

دکتر عباس رهی استاندار استان سمنان نیز در این همایش به معرفی سه محور اصلی مکتب اسلام ، رهبری ، مردم در انقلاب اسلامی پرداخت  و گفت : بسیج یک ملت و یک هویت ملی برای ما است .

در پایان این همایش و به رسم یادبود به لوح تقدیر و تندیس اهدا شد .

شایان ذکر است همایش دانشجویان بسیجی جهادگر استان سمنان برای اولین بار در شاهرود  برگزار شد. کمک به رفع محرومیت ها در زمینه های بهداشتی ، درمانی ، آموزشی ، عمرانی و فرهنگی از فعالیت های دانشجوین داوطلب بسیجی جهادگر استان سمنان در مناطق دورافتاده و محروم است.

12345