اخبار و رویدادها: اطلاعیه شورای هم اندیشی اساتید (قابل توجه اعضاء محترم هیأت علمی)

اطلاعیه شورای هم اندیشی اساتید (قابل توجه اعضاء محترم هیأت علمی)
دوشنبه ۸ آذر ۱۳۸۹- ۱۳:۴۴:۴۲



دفتر هم اندیشی در نظر دارد که در راستای اهداف اصلی هم اندیشی استادان و به منظور ایجاد فضای مناسب برای خرد ورزی و طرح افکار و ایده های سازنده ، برنامه های منظم و مداوم را در نشست های هم اندیشی اس

همکار گرامی

 

      با سلام و احترام ، به استحضار می رساند که پیرو ابلاغ اخیر مصوبات و آیین نامه های هم اندیشی استادان به دانشگاه های سراسر کشور( نامه پیوست) ، دفتر هم اندیشی  در نظر دارد که در راستای اهداف اصلی هم اندیشی استادان  و به منظور ایجاد فضای مناسب برای خرد ورزی و طرح افکار و ایده های سازنده ، برنامه  های منظم و مداوم  را در نشست های هم اندیشی  اساتید  ارائه نماید. در این رابطه  برای مشارکت همگانی اساتید محترم ، سه سطح مختلف هم اندیشی به شرح ذیل  پیش بینی شده است.  

سطح 1: شرکت در نشت های هم اندیشی با هدف  دانش افزایی فرهنگی  ( ارائه مباحث توسط  کارشناسان خبره )

سطح 2 :  شرکت در نشت های هم اندیشی همراه با مطالعه و پژوهش گروهی  در موضوعات  پیشنهادی  و مصوب شورای هم اندیشی دانشگاه

سطح 3:مشارکت در  برگزاری کرسی های نظریه پردازی توسط  اساتید  توانمند

چون در نشست های اولیه هم اندیشی که تا کنون برگزار شده است امکان ارائه همه نظرات و دیدگاه های اساتید محترم  در مورد موضوعات نشست های هم اندیشی و   نحوه برگزاری آن فراهم نبوده است، همکاران محترم می توانند  در غالب پاسخ به سوالات  فرم پیوست ، نظرات  خود را در این رابطه ارائه نمایند. همچنین در  فرم  پیوست  با تعیین سطح مورد نظر   ( سطح 1و 2و 3 )  نوع شرکت  در نشست های هم اندیشی را با توجه به تواناییها و علاقه خود  تعیین نموده و حداکثر تا تاریخ 20/9/89  به دفتر هم اندیشی ( در محل دفتر نهاد ) ارسال نمایند. لازم به توضیح است که نتایج تدوین شده از نشست های هم اندیشی در سطح دو  ، توسط دفتر هم اندیشی   جمع آوری ، ارزیابی و ارزش گذاری و به نام  فرد یا افراد  ثبت و ضبط می شود  و  با تصویب شورای هم اندیشی دانشگاه از صاحبان مطالب ارزنده تقدیر و به آنها در انتشار آثار مکتوب خود از طریق مجاری تعریف شده کمک خواهد شد. 

 

با تشکر

دکتر صادق رحیمی شعرباف

 دبیر شورای هم اندیشی اساتید دانشگاه

12345