اخبار و رویدادها: یکه تازی ورزشکاران دانشگاه صنعتی شاهرود در میان دانشگاه های منطقه چهار

یکه تازی ورزشکاران دانشگاه صنعتی شاهرود در میان دانشگاه های منطقه چهار
شنبه ۲۹ آبان ۱۳۸۹- ۱۱:۵۳:۵۹



یکه تازی ورزشکاران دانشگاه صنعتی شاهرود در میان دانشگاه های منطقه چهار با پیروزی قاطع تیم های فوتسال و والیبال دانشگاه صنعتی شاهرود در میان دانشگاه های منطقه چهار ، ورزشکاران این دانشگاه هفته طلایی ر

یکه تازی ورزشکاران دانشگاه صنعتی شاهرود در میان دانشگاه های منطقه چهار

با پیروزی قاطع تیم های فوتسال و والیبال دانشگاه صنعتی شاهرود در میان دانشگاه های منطقه چهار ، ورزشکاران این دانشگاه هفته طلایی را پشت سر گذاشتند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود در جریان برگزاری مسابقات والیبال دانشگاه منطقه چهار در این دانشگاه ، تیم میزبان در میان پنج تیم شرکت کننده موفق شد به سکوی اول دست یابد. در این دوره از مسابقات که به صورت دوره ای و با شرکت تیم والیبال دانشگاه های صنعتی شاهرود، سمنان، دامغان، سبزوار و بجنورد برگزار شد در مجموع گیم شماری تیم دانشگاه صنعتی شاهرود به مقام اول رسید و دانشگاه های سمنان و سبزوار عناوین دوم و سوم را از آن خود نمودند. این پیروزی از آنجا دارای اهمیت است که در سال گذشته تیم والیبال دانشگاه صنعتی شاهرود  در مسابقات این رشته به میزبانی دانشگاه فردوسی مشهد حائز هیچ رتبه ای نشده بود.

همچنین با برگزاری یک دوره مسابقه فوتسال با حضور شش تیم از دانشگاه های صنعتی شاهرود، سمنان، دامغان،سبزوار، بجنورد و قوچان ، دانشگاه صنعتی شاهرود جام قهرمانی را بالای سر برد.

این دوره از مسابقات به مدت سه روز و به میزبانی دانشگاه بجنورد برگزار شد و تیم فوتسال دانشجویی دانشگاه صنعتی شاهرود باعبور از سد سایر تیم ها به مقام اول رسید و دانشگاه های قوچان و سمنان دوم و سوم شدند.

شایان ذکر است در راستای فعالیت های تربیت بدنی دانشگاه صنعتی شاهرود و در هفته آتی تیم آمادگی جسمانی این دانشگاه به قوچان ، تیم های  بدمینتون دانشجویی و کارکنان به بجنورد ، تیم هندبال دانشجویی به سبزوار و تیم های کاراته و تکواندوی دانشگاه صنعتی شاهرود به سبزوار اعزام خواهند شد.

 

12345