اخبار و رویدادها: آشنایی دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود با کسب و کار

آشنایی دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود با کسب و کار
یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۸۹- ۱۶:۲۵:۳۶



آشنایی دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود با کسب و کار انجمن علمی کار آفرینی دانشگاه صنعتی شاهرود با برگزاری کارگاه Kab ( know about business) دانشجویان این دانشگاه را با راه های کسب و کار آشنا ک

آشنایی دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود با کسب و کار

 

انجمن علمی کار آفرینی دانشگاه صنعتی شاهرود با برگزاری کارگاه  Kab ( know about business) دانشجویان این دانشگاه را با راه های  کسب و کار آشنا کرد.

این دوره به طور فشرده در 50 ساعت از تاریخ 17 مهر تا 23 آبان دردانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد . خانم شهربانو خوش کاب کارشناس ارشد مدیریت و برنامه ریزی  و مدرس این دوره گفت : دوره های  کار آفرینی  بیشتر جنبه تئوری دارند اما  در این کلاس ها مباحث هم به صورت تئوری وهم به صورت عملی و تکنیکی به دانشجویان عرضه می شود، از این رو شرکت کنندگان به صورت مستقیم و کاربردی با جنبه های گوناگون کارآفرینی آشنا می شوند. وی در ادامه گفت:   دوره مقدماتی این کلاس در مورد  شناخت کسب و کار ، نحوه ایجاد فرصت و استفاده از آن برای اشتغال پس از فارغ التحصیلی مورد بحث و بررسی قرار می گیرد  و دانشجویان با حضور در این دوره توانایی تبادل ایده ها ، نظرات  خود و نحوه ارزیابی بازار و تفسیر شرایط آن را فرا می گیرند .

شایان ذکر است این دوره از طرف سازمان فنی حرفه ای و با حمایت انجمن علمی کار آفرینی دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد و به تمامی دانشجویان پس از اتمام این دوره وام خود اشتغالی تعلق می گیرد.

12345