اخبار و رویدادها: فضای دانشگاه صنعتی شاهرود آکنده از رایحه قرآن شد

فضای دانشگاه صنعتی شاهرود آکنده از رایحه قرآن شد
یکشنبه ۲۳ آبان ۱۳۸۹- ۱۱:۲۲:۲۷

فضای دانشگاه صنعتی شاهرود آکنده از رایحه قرآن شد

هم زمان با سایر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، هفته قرآنی دانشگاه ها از 18 لغایت 23 آبان ماه در دانشگاه صنعتی شاهرود با شکوه خاصی اجرا می شود.

فضای دانشگاه صنعتی شاهرود آکنده از رایحه قرآن شد

هم زمان با سایر دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی کشور، هفته قرآنی دانشگاه ها از 18 لغایت 24 آبان ماه در دانشگاه صنعتی شاهرود با شکوه خاصی اجرا می شود.

محفل انس با قرآن کریم توسط معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود با همکاری دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و معاونت دانشجویی فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی این شهرستان از ساعت 18 روز دوشنبه 24 آبان با حضور قاریان و حافظان بین المللی و دانشجویان در تالار شقایق های دانشگاه برگزار می گردد.

در این مراسم معنوی یکی از قاریان دانشجوی منتخب دانشگاه صنعتی شاهرود، سجاد واعظی پژوهشگر، حافظ کل قرآن و رتبه ممتاز مسابقات بین المللی عربستان، مهدی عادلی نفر اول مسابقات بین المللی جمهوری اسلامی ایران در سال 83 در رشته قرائت و گروه تواشیح و مدیحه سرایی طه به قرائت نوای روح بخش قرآن و ذکر اسماء الهی و مدایح ائمه اطهار (ع) خواهند پرداخت.

در حاشیه این محفل قرآنی نمایشگاه آثار نقاشی، خطاطی و معرق قرآنی و نیز مسابقه خطاطی نگارش بسم الله با حضور اساتید خوش نویس در مجموعه فرهنگی شقایق ها برپا می شود.

شایان ذکر است برگزاری جلسات قرائت قرآن در خوابگاه ها ،کلاس های آشنایی با ترجمه ، مفاهیم و تفسیر قرآن کریم با حضور امام جمعه شاهرود ، قرائت یک صفحه از قرآن همه روزه بعد از نماز مغرب و عشاء  و  سلسله نشست های هم اندیشی اساتید با موضوعات قرآنی از برنامه های مستمر مجموعه های فرهنگی و مذهبی دانشگاه در راستای توسعه و ترویج فرهنگ قرآنی می باشد .

12345