اخبار و رویدادها: بیانیه دانشگاه به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

بیانیه دانشگاه به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی
سه شنبه ۱۱ آبان ۱۳۸۹- ۱۲:۱۰:۰۳

بیانیه دانشگاه به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

بیانیه دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

باسمه تعالی

بیانیه دانشگاه صنعتی شاهرود به مناسبت 13 آبان روز ملی مبارزه با استکبار جهانی

 

وجه مشترک سه واقعه سرنوشت‌ساز و تاریخی سیزدهم آبان ماه روز ملی مبارزه با استکبار جهانی « استکبارستیزی، استقلال‌طلبی و آزادی‌خواهی » مردم ولایت‌مدار و مقاوم ایران اسلامی است که در صحیفه خاطرات و افتخارات رفیع ملت سربلند ایران عزیز حک شده است .

       سیزدهم آبان سال 43 سالروز تبعید رهبر کبیر انقلاب اسلامی ، حضرت امام خمینی (ره) به ترکیه ، به جرم دفاع از شرافت انسانی و استقلال ایران است. سیزدهم آبان سال 57 یادآور خاطره تلخ به خاک و خون کشیده شدن دانش‌آموزان معترض به ظلم و فساد ستمشاهی توسط دژخیمان رژیم منحوس پهلوی ، مقابل سردر دانشگاه تهران است. سیزدهم آبان سال 58 سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا به دست دانشجویان مسلمان پیرو خط امام (ره) است که امام عزیزمان از آن به عنوان انقلاب دوم یاد کردند . و بالاخره سیزدهم آبان یادآور حماسه شهدای دانشجوی پیرو خط امام (ره) و فاتحان لانه جاسوسی است. شهدایی چون حسین علم‌الهدی، حماسه‌ساز هویزه، شهید عزیز شهرمان سردار غلامحسین بسطامی، فرمانده سپاه سوسنگرد ، مهدی رجب‌بیگی دانشجوی پیرو خط امام (ره) و چندین و چند شهید دیگری که تا  پای جان در جهت تحقق اهداف انقلاب اسلامی ایستادگی کردند .

      مردم سرافراز این مرز و بوم پس از جانفشانی ها و ثبت ایثارگری ها بر تارک صفحات تاریخ و رقم زدن پیروزی بر حکومت شاهنشاهی و با الهام از اندیشه های معمار بزرگ انقلاب اسلامی ، منشأ تمام شیطنت ها  و توطئه ها را از سوی نماد استکبار قرن یعنی آمریکای جنایتکار و فرزند نامشروعش اسرائیل غاصب دیده ، خانه اهریمنی و لانه جاسوسی این حکومت مستبد را فتح کردند و ثابت نمودند نیرنگ ها و دسیسه های آمریکا را بر نمی تابند.

        امروز و پس از گذشت چند دهه از آن وقایع تاریخی دانش آموزان، دانشجویان، فرهیختگان و مردم ایران زمین با حضور در راهپیمایی و تجمع شورانگیز 13 آبان بار دیگر با رهبر معظم انقلاب اسلامی تجدید میثاق کرده و اطاعت از منویات حکیمانه ایشان را سرلوحه مسیر متعالی خود قرار می دهند. 

         ساده لوحان و وطن فروشانی که همیشه چشم به چراغ سبز دولت آمریکا دوخته اند آگاه باشند نسل جوان بالنده، شاداب و آینده ساز کشور آمریکا را همچنان دشمن شماره یک خود می داند و هرگز با نماد فساد، اختناق، زور، تعدی و ظلم زمانه صلح نخواهد کرد.

         شکست‌های پی در پی شیطان بزرگ، آمریکا در بیش از سی سال دشمنی آشکار با انقلاب اسلامی و اعتراف دولت‌مردان و سردمداران محافل سیاسی غرب نسبت به ناکارآمدی و استیصال نقشه‌ها و ترفندهای شوم و فتنه‌ها و آشوب‌های شیطانی نظام سلطه همه و همه نیز نشان از اقتدار، رشد ، پیشرفت و تعالی ایران اسلامی در افق چشم‌انداز خود در سایۀ تدابیر و هوشمندانه ولایت‌فقیه و رهبری انقلاب اسلامی و هوشیاری و بصیرت بی نظیر مردم انقلابی و آگاه داشته است که این اقتدار ناشی از سلاح ایمان و توکل و تلاش در راه خداست و این همه نظام، انقلاب و میهن اسلامی را در برابر طوفان هجمه‌ها ، گرداب حوادث و توطئه‌های سهمگین استکبار جهانی بیمه کرده است.   

    ما دانشگاهیان دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای گرانقدر حوادث 13 آبان و تقدیر از خانواده شهدای فاتح لانه جاسوسی آمریکا، ملت فهیم ایران اسلامی به ویژه دانشگاهیان فرهیخته و آگاه را به حضور گسترده در تظاهرات ضداستکباری این روز دعوت می نماییم و با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و بیعت مجدد با ولایت فقیه و رهبر معظم انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای مدظله العالی نشان خواهیم داد ، فعالانه در صف اول ناظران وقایع جهان و مدافعان همیشگی کشور عزیزمان حضور داشته و دوشادوش مردم وفادار و مؤمن ایران اسلامی این روز را صحنه اتحاد، همبستگی و آرمان خواهی ملت خود خواهیم ساخت.

   
12345