اخبار و رویدادها: استقبال گسترده دانشجویان از«خدا و دیگر هیچ » در دانشگاه صنعتی شاهرود

استقبال گسترده دانشجویان از«خدا و دیگر هیچ » در دانشگاه صنعتی شاهرود
دوشنبه ۳ آبان ۱۳۸۹- ۱۸:۳۰:۲۵



استقبال گسترده دانشجویان از "خدا و دیگر هیچ" در دانشگاه صنعتی شاهرود به همت کانون هلال احمر اداره کل امور فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود فیلم مستند"خدا و دیگر هیچ" ساخته اسماعیل حا

استقبال گسترده دانشجویان از «خدا و دیگر هیچ» در دانشگاه صنعتی شاهرود

 

به همت کانون هلال احمر اداره کل امور فرهنگی دانشگاه صنعتی شاهرود فیلم مستند"خدا و دیگر هیچ" ساخته اسماعیل حاجی حیدری ، با موضوع نقد شیطان پرستی دوم آبان ماه در تالار شقایق های این دانشگاه  برگزار شد.

     کارگردان این فیلم با معرفی نمادها و اندیشه های پیروان این آئین به بیان برخی دیدگاه ها و اعتقادات انحرافی آنان پرداخت و تصریح نمود : به علت مخالفت ایرانیان با این مکتب انحرافی ، شیطان پرستان به صورت مخفی و از طریق موسیقی رپ و برخی نمادها مانند انگشتر و گردنبند اقدام به ترویج این فرقه می کنند.

      این همایش که با حضور رئیس دانشگاه ، مسئولین ، اساتید و دانشجویان پیرامون ریشه های ایجاد و گسترش فرقه انحرافی شیطان پرستی در ایران و جهان برگزار شد مورد استقبال گسترده دانشگاهیان قرار گرفت.

      پس از پایان فیلم جلسه پرسش و پاسخ با حضور اسماعیل حاجی حیدری کارگردان فیلم ، حجت الاسلام محمد مهدی صالحی مسئول دفتر نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه و دکتر رضا شیخ معاون فرهنگی واجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد.

      شایان ذکر است این فیلم به کارگردانی اسماعیل حاجی حیدری درسال84 ساخته شده است و تا به حال تنها چند اکران خصوصی و غیر رسمی در کشور داشته است که در آن تصاویر مستندی از مراسم و جنایات این فرقه و نیز مصاحبه با افرادی با گرایش های شیطان پرستی به نمایش در آمده است.

 

12345