اخبار و رویدادها: اولین کنفرانس مجازی ذخیره­سازی زیرزمینی مواد هیدروکربوری

اولین کنفرانس مجازی ذخیره­سازی زیرزمینی مواد هیدروکربوری
دوشنبه ۲۷ دی ۱۳۸۹- ۱۱:۲۶:۵۳

اولین کنفرانس مجازی ذخیره­سازی زیرزمینی مواد هیدروکربوری

اولین کنفرانس مجازی ذخیره­سازی زیرزمینی مواد هیدروکربوری در مهر­ماه سال 1390 و با حمایت تعدادی از شرکت­های وابسته به وزارت نفت، مراکز دانشگاهی و پژوهشی داخل و خارج از کشور و با محوریت دانشگاه صنعتی شا

اولین کنفرانس مجازی ذخیره­سازی زیرزمینی مواد هیدروکربوری در مهر­ماه سال 1390 و با حمایت تعدادی از شرکت­های وابسته به وزارت نفت، مراکز دانشگاهی و پژوهشی داخل و خارج از کشور و با محوریت دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود.

 مجازی بودن و توسعه فضای سایبر و همگام بودن در مسیر دولت الکترونیک، کاهش هزینه ها، موضوع بسیار مهم و تخصصی و مورد نیاز کشور بویژه از دیدگاه پدافند غیر عامل و استقبال شرکت ها و دانشگاه های بزرگ داخل و خارجی در سطح وسیع از موضوع این کنفرانس از ویژگی ها و مشخصات کنفرانس مذکور است.

مهم­ترین ویژگی برجسته و منحصر به فرد این کنفرانس، برگزاری در گستره­ی ملی، به صورت مجازی و با استفاده از زیرساخت­های الکترونیک است که انتظار می­رود گامی موثر در جهت فرهنگ­سازی استفاده از فضا­های مجازی و توسعه­ی خدمات الکترونیک باشد .

       جایگاه مهم و تاثیرگذار ایران در صنعت نفت و گاز و لزوم حفظ و ارتقای آن در عرصه­ی اقتصاد جهانی ، اهمیت فناوری احداث و بهره­برداری از مخازن عظیم زیرزمینی به عنوان یکی از الزامات اصلی صنعت نفت و گاز، وابستگی صنایع و مراکز صنعتی و جمعیتی به مواد هیدروکربوری، اهمیت ذخیره­سازی از دیدگاه پدافند غیرعامل و آمایش سرزمین می باشد.

شایان ذکر است وب سایت اولین کنفرانس مجازی ذخیره سازی زیرزمینی مواد هیدروکربوری به نشانی www.icush.ir  ازتاریخ ۱۰ مهرماه سال جاری به صورت رسمی آغاز به کار نموده است.

 

12345