اخبار و رویدادها: فرآیند کارآموزی دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود الکترونیکی شد

فرآیند کارآموزی دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود الکترونیکی شد
سه شنبه ۲۷ مهر ۱۳۸۹- ۱۶:۲۲:۰۸

فرآیند کارآموزی دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود الکترونیکی شد

فرآیند کارآموزی دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود الکترونیکی شد تمامی مراحل مکان یابی، معرفی و انجام مکاتبات درون و برون سازمانی کارآموزی که تا کنون به روش دستی و سنتی در حوزه مدیریت فناوری و ارتباط ب

فرآیند کارآموزی دانشجویان دانشگاه صنعتی شاهرود الکترونیکی شد

 

تمامی مراحل مکان یابی، معرفی و انجام مکاتبات درون و برون سازمانی کارآموزی که تا کنون به روش دستی و سنتی در حوزه مدیریت فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی شاهرود انجام می پذیرفت با همکاری معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی این دانشگاه مکانیزه شد.

        مدیر دفتر فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه صنعتی شاهرود گفت: بر این اساس دانشجویان می توانند از طریق دسترسی ویژه به در سامانه جامع آموزشی و پژوهشی گلستان تدارک دیده شده است درخواست خود را برای گذراندن کارآموزی همراه با اعلام محل مورد نظر به آموزش دانشکده تحویل نمایند. این درخواست ها پس از بررسی توسط دانشکده به صورت الکترونیک به این مدیریت ارسال می گردد و پس از انجام مراحل و فرآیند های پیش بینی شده معرفی نامه های موقت و قطعی کارآموز صادر می شود.

       دکتر سید محمداسماعیل جلالی تصریح کرد: در حال حاضر سامانه مذکور به صورت آزمایشی راه اندازی شده است و پس از حصول اطمینان از صحت کارکرد سامانه و رفع مشکلات احتمالی به صورت فراگیر در دانشگاه استفاده خواهد شد .

       شایان ذکر است با بهره برداری از سامانه مذکور سالانه بیش از 900 مورد مراجعات حضوری دانشجویی به مدیریت فناوری و ارتباط با صنعت دانشگاه کاهش خواهد یافت.

12345