اخبار و رویدادها: برگزاری جشن بزرگ شبی با ستاره ها در دانشگاه

برگزاری جشن بزرگ شبی با ستاره ها در دانشگاه
دوشنبه ۱۹ مهر ۱۳۸۹- ۲۱:۰۲:۴۳



اداره کل امور فرهنگی به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س) مصادف با روز ملی دختر جشنی را برای سومین سال به عنوان شبی با ستاره ها برگزار نمود.

به مناسبت روز ملی دختران در دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد:

جشن بزرگ شبی با ستاره ها

اداره کل امور فرهنگی به مناسبت ولادت حضرت معصومه (س)مصادف با روز ملی دختر جشنی را برای سومین سال به عنوان شبی با ستاره ها برگزار نمود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه صنعتی شاهرود این جشن که همه ساله به مناسبت ولادت با سعادت حضرت فاطمه معصومه (س) ویژه دانشجویان دختر برپا می شود امسال نیز در تاریخ 18/7/89 در تالار شقایقهای این دانشگاه با حضور بیش از 1200 نفر از دانشجویان دختر با هدف بزرگداشت این اعیاد و ارج نهادن به جایگاه والای دختران در عرصه های علمی و فرهنگی جامعه اسلامی برپا گردید.

در ابتدای این جشن دکتر ناصر گودرزی مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه ضمن تبریک اعیاد دهه کرامت و روز ملی دختر با اشاره به این که تمامی مراحل این برنامه اعم از تدارک و اجرا طبق سنوات گذشته توسط دانشجویان دختر به انجام رسیده  افزود: این امر بیش از پیش موجب تقویت روحیه همکاری در بین دانشجویان دختر و ایجاد نشاط و شادابی در آنان گردیده است.

در ادامه دکتر فرشته روح افزا پژوهشگر و عضو فعال  امور زنان در نهاد ریاست جمهوری و از اساتید الکترونیک دانشگاه منجستر انگلستان در سخنرانی خود با موضوع حقوق زنان و خانواده، به تفاوت مبانی دیدگاه غرب و جایگاه ارزشی زن در اسلام پرداخت که مورد استقبال حضار قرار گرفت.

از دیگر برنامه های جشن شبی با ستاره ها اجرای موسیقی سنتی و حرکات ورزشی جودو توسط دانشجویان دختر، مولودی خوانی، پخش کلیپ و همچنین اجرای دو مسابقه بود.

12345