اخبار و رویدادها: تجهیز 4 دانشکده مهندسی در پردیس جدید دانشگاه صنعتی شاهرود

تجهیز 4 دانشکده مهندسی در پردیس جدید دانشگاه صنعتی شاهرود
چهارشنبه ۱۴ مهر ۱۳۸۹- ۱۴:۴۵:۵۶

تجهیز 4 دانشکده مهندسی در پردیس جدید دانشگاه صنعتی شاهرود

تجهیز 4 دانشکده مهندسی در پردیس جدید دانشگاه صنعتی شاهرود

تجهیز 4 دانشکده مهندسی در پردیس جدید دانشگاه صنعتی شاهرود

 

دکتر مرادزاده رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود از تجهیز ساختمان های دانشکده های مهندسی برق و رباتیک ، کامپیوتر و IT ، عمران و مکانیک در پردیس جدید این دانشگاه خبر داد .

      وی با اشاره به اهم اقدامات صورت گرفته در بخش توسعه و عمران تصریح کرد : ساختمان دانشکده های مهندسی برق و رباتیک و مهندسی کامپیوتر و IT هریک با مساحتی بالغ بر 5000 متر مربع در پردیس جدید دانشگاه تجهیز شده است و عملیات ساخت دانشکده های مهندسی عمران و مهندسی مکانیک نیز هریک با مساحتی بالغ بر 4000 مترمربع به پایان رسیده است . همچنین دو خوابگاه جدید برای دانشجویان پسر هریک با مساحت 3150 مترمربع و ظرفیت اسکان 250 دانشجو که اعتبارات آن از سفرهای مقام معظم رهبری و هیأت دولت به استان تأمین شده، آماده بهره برداری است .

    رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن بیان این که پردیس جدید دانشگاه در زمینی به مساحت 150 هکتار در حال تجهیز است ، گفت : عملیات برق ،گاز و آب رسانی پردیس جدید آغاز شده است و عملیات جدول کاری آن نیز طی دو الی سه ماه آینده به اتمام می رسد . بهره برداری از پروژه های خانه فرهنگ خواهران در زمینی به مساحت 1200 مترمربع و با اعتبار 600 میلیون تومان از منابع داخلی دانشگاه و 100 میلیون تومان از محل اعتبارات استانداری ، خانه فرهنگ برادران ، زمین چمن، سالن ورزش های باستانی با اعتبار130 میلیون تومان و نیز سالن ورزشی خواهران با اعتبار 500 میلیون تومان از جمله سایر اقدامات انجام شده می باشد.

   وی ادامه داد : عملیات دیوارکشی دو خوابگاه خواهران هریک به مساحت 2000 مترمربع آغاز شده است ، 16 واحد استادسرا نیز طی یک ماه آینده به بهره برداری می رسد. سالن تنیس روی میز با اعتبار 80 میلیون تومان به زودی به بهره برداری می رسد ، ساختمان دانشکده شیمی نیز با مساحت 1200 مترمربع که خردادماه امسال افتتاح شد و هم اکنون مورد بهره برداری قرار گرفته است. انتقال کامل دانشکده کشاورزی به بسطام نیز از جمله مهمترین اقدامات بخش عمرانی در سال گذشته بود و بخش آموزشی آن نیز با پیشرفت 50% درحال ساخت است. عملیات ساخت مرکز تحقیقاتی دانشجویان دختر با مساحت 2000 مترمربع، پژوهشگاه فناوری های نوین با مساحت 2000 مترمربع و ساختمان کارگاه های آموزشی با مساحت 2200 مترمربع نیز آغاز شده است.

   دکتر مرادزاده دریافت اعتبار ساخت کتابخانه و آمفی تئاتر ، دانشکده مهندسی مواد ، مرکز کامپیوتر شماره2 و ساختمان سلف سرویس دانشجویان را نیز از ره آوردهای دور دوم سفر ریاست جمهوری عنوان کرد و گفت : امروز کشوری قدرت خواهد داشت که همه امور آن دانش محور باشد و رسالت ما این است که منابع دولت را در جهتی صرف کنیم که یک گره از مشکلات باز شود.

12345