اخبار و رویدادها: دکتر مرادزاده : 13دانشکده جدید در دانشگاه صنعتی شاهرود ایجاد می شود

دکتر مرادزاده : 13دانشکده جدید در دانشگاه صنعتی شاهرود ایجاد می شود
سه شنبه ۱۳ مهر ۱۳۸۹- ۱۵:۱۱:۳۵

دکتر مرادزاده : 13دانشکده جدید در دانشگاه صنعتی شاهرود ایجاد می شود

دکتر مرادزاده در جمع خبرنگاران : 13 دانشکده جدید در دانشگاه صنعتی شاهرود ایجاد می شود

دکتر مرادزاده در جمع خبرنگاران :

13 دانشکده جدید

در دانشگاه صنعتی شاهرود ایجاد می شود

دکتر مرادزاده رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود در نشست خبری که با حضور هیأت رئیسه ، خبرنگاران و اصحاب رسانه امروز صبح برگزار شد ، به ارائه گزارش عملکرد یک ساله دانشگاه پرداخت.

    وی در این نشست با اشاره به افزایش ده رشته جدید کارشناسی ارشد از مهرماه امسال به رشته های این دانشگاه ، گفت : با حمایت های وزیر علوم ، تحقیقات و فناوری ، مجوز موافقت اصولی با ایجاد 13 دانشکده مهندسی هوافضا ، مهندسی مکاترونیک ، بیوتکنولوژی ، صنعت گردشگری ، مهندسی اقتصادی و صنعت بیمه ، تربیت بدنی ، معماری و شهرسازی ، انرژی های نو و تجدیدپذیر ، مهندسی هسته ای ، آموزش های الکترونیک ، کارآفرینی و حقوق مالکیت فکری ، منابع طبیعی و علوم و فنون نانو از وزارت علوم اخذ شده است این در حالی است که هم اکنون دانشگاه صنعتی شاهرود دارای 12 دانشکده است.

    دکتر مرادزاده اظهار امیدواری کرد با عنایت خداوند متعال تا مهرماه آینده 4 دانشکده جدید ایجاد شود و افزود : 25 عضو هیأت علمی جدید در سال گذشته به کادر علمی دانشگاه اضافه شد . هم اکنون دانشگاه صنعتی شاهرود دارای 230 عضو هیأت علمی است و با فراخوانی که در سایت وزارت علوم قرار داده شده 60 عضو هیأت علمی دیگر نیز در دانشگاه استخدام خواهند شد.

    وی با اشاره به برنامه های آتی دانشگاه گفت: در حال حاضر 10000 دانشجو در دانشگاه مشغول به تحصیل هستند که از این تعداد 1500 نفر دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری هستند و با توجه به سیاست وزارت علوم و دانشگاه مبنی بر توسعه تحصیلات تکمیلی ، در پایان برنامه 5 ساله آینده 30% کل دانشجویان در مقطع تحصیلات تکمیلی مشغول به تحصیل خواهند بود و به ازای هر 18 دانشجو نیز یک عضو هیأت علمی خواهیم داشت.

    وی در پایان ضمن قدردانی از خبرنگاران و اصحاب رسانه از آنان خواست در جهت پیشبرد اهداف و انعکاس فعالیت ها و دستاوردهای دانشگاه و تنویر افکار عمومی با دانشگاه صنعتی شاهرود تعاملی بیش از پیش داشته باشند.

مشروح گزارش این نشست خبری در همین سایت خواهد آمد .

12345