اخبار و رویدادها: برگزاری مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه صنعتی شاهرود
دوشنبه ۵ مهر ۱۳۸۹- ۱۶:۳۶:۱۶

برگزاری مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه صنعتی شاهرود جلسه توجیهی و معارفه دانشجویان ورودی 89 دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور رئیس ، معاونین و رؤسای دانشکده های این دانشگاه برگزار شد. در ا

برگزاری مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود در دانشگاه صنعتی شاهرود

 

جلسه توجیهی و معارفه دانشجویان ورودی 89 دانشگاه صنعتی شاهرود با حضور رئیس ، معاونین و رؤسای دانشکده های این دانشگاه برگزار شد. در این مراسم دانشجویان ضمن آشنایی با بخش های مختلف دانشگاه از قوانین آموزشی و دانشجویی و نحوه پیگیری درخواست ها و مسائل خود مطلع شدند .

     دکتر علی مرادزاده رئیس این دانشگاه در سخنانی با اشاره به هفته دفاع مقدس ، رشد و بالندگی کشور را مرهون رشادت ها و جانفشانی رزمندگان هشت سال دفاع مقدس دانست و بر حفظ فضای ایثار و تعالی علمی تأکید نمود . وی سپس ضمن معرفی دانشگاه و اشاره به پیشینه و روند رو به رشد آن تاکنون گفت : تمامی امکانات انسانی و مادی دانشگاه اعم از اساتید ، کارکنان ، فضاهای آزمایشگاهی ، آموزشی و رفاهی هدف خود را بر آموزش مناسب برای دانشجویان قرار داده اند و توقع مجموعه دانشگاه از دانشجویان تحصیل و احترام متقابل است .

      سپس حجت الاسلام والمسلمین محمد مهدی صالحی سرپرست دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه ضمن عرض خیرمقدم به دانشجویان و اعلام آمادگی کامل مجموعه نهاد رهبری در دانشگاه برای تعامل با دانشجویان و اجرای برنامه های فرهنگی و مذهبی ، از تأسیس حوزه علمیه دانشجویی شهید بهشتی در دانشگاه خبر داد .

      در ادامه این مراسم معاونین و روسای دانشکده ها با حضور در جایگاه معرفی شدند و در پایان این مراسم دکتر ناصر گودرزی مدیر کل امور فرهنگی ، دکتر حجت احسنی طهرانی مدیر کل امور دانشجویی و رضا افتخاری مدیرکل امور آموزشی دانشگاه صنعتی شاهرود ضمن تشریح قوانین ، مقررات و ضوابط آموزشی و دانشجویی ، نکات لازم و ضروری را برای دانشجویان جدیدالورود متذکر شدند.

 

12345