اخبار و رویدادها: اولین مجله بین المللی مهندسی معدن در دانشگاه صنعتی شاهرود منتشر شد

اولین مجله بین المللی مهندسی معدن در دانشگاه صنعتی شاهرود منتشر شد
شنبه ۳ مهر ۱۳۸۹- ۱۷:۵۵:۰۳

اولین مجله بین المللی مهندسی معدن در دانشگاه صنعتی شاهرود منتشر شد

اولین مجله بین المللی مهندسی معدن در ایران در دانشگاه صنعتی شاهرود منتشر شد. برای اولین بار در ایران ، مجله تخصصی مهندسی معدن به زبان انگلیسی در دانشگاه صنعتی شاهرود انتشار یافت.

اولین مجله بین المللی مهندسی معدن در ایران

در دانشگاه صنعتی شاهرود منتشر شد

 

برای اولین بار در ایران، مجله تخصصی مهندسی معدن به زبان انگلیسی در دانشگاه صنعتی شاهرود انتشار یافت.ژورنال International Journal of Mining & Environmental Issues   طی یک تفاهم نامه همکاری مشترک بین دانشگاه صنعتی شاهرود و انجمن مهندسی معدن ایران در سطح بین المللی منتشر شد.

دکتر فرامرز دولتی  سردبیر این مجله هدف از انتشار ژورنال مزبور را چاپ دستاوردهای علمی پژوهشگران داخلی و خارجی در عرصه مهندسی معدن و محیط زیست دانست. وی در ادامه گفت: تلاش خواهد شد این مجله در ردیف مجله های علمی و پژوهشی و ISI قرار گیرد و گفت: اعضاء هیأت تحریریه را مرادزاده، عطائی، شفائی از دانشگاه صنعتی شاهرود، اتکینز، دوروکان ، بلوسو از انگلستان، بیلگین از ترکیه، گرو از نروژ، لوردو از اسپانیا، رستمی از آمریکا، حسنی از کانادا، راکس برو از استرالیا، فتحیان پور از صنعتی اصفهان  و اصانلو از صنعتی امیرکبیر که همگی دارای مدرک پرفسوری هستند تشکیل می دهد و موضوعات آن شامل اکتشاف و استخراج معدن ، محیط زیست معدن ، هیدروژئولوژی معدن و فرآوری مواد معدنی می باشد. دولتی افزود: علاوه بر هیأت تحریریه بین المللی، گروه داوران نیز از متخصصین داخلی و خارجی انتخاب شده اند و درج مقالات در این ژورنال به صورت رایگان است.

شایان ذکر است مجله International Journal of Mining & Environmental Issues  به صورت تمام رنگی و با کاغذ گلاسه به صورت فصل نامه در دانشگاه صنعتی شاهرود منتشر می شود.

 

12345