اخبار و رویدادها: برگزاری جلسه معارفه معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود

برگزاری جلسه معارفه معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۳۰ شهریور ۱۳۸۹- ۱۴:۵۰:۲۸

برگزاری جلسه معارفه معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود

در مراسمی روز دوشنبه 29 شهریورماه معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود معارفه شد

برگزاری جلسه معارفه معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود

در مراسمی روز دوشنبه 29 شهریورماه معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود معارفه شد .

    در این جلسه دکتر مرادزاده رئیس دانشگاه صنعتی شاهرود با بیان اهمیت پرداختن به مسائل فرهنگی گفت : در راستای تحقق اهداف سند تحول فرهنگی آموزشی عالی کشور در وزارت علوم ، تحقیقات و فناوری و با توجه به جهت گیری و رویکرد فرهنگی دولت دهم ، معاونت مستقل فرهنگی یک بحث مطالعه شده عمیق از سوی وزارت علوم است که به مرور از دانشگاه های مادر شروع می شود و در دانشگاه  های رده  سه  پایان می پذیرد .

    وی افزود : بودجه بخش فرهنگی امسال دو برابر شده است که نشان از رویکرد و توجه دانشگاه به این مقوله است .

    دکتر مرادزاده در ادامه گفت : معاونت فرهنگی و اجتماعی دارای دو مدیریت خواهد شد و وظیفه معاون فرهنگی باید در راستای نظم و نضج امور فرهنگی با سه بخش نشریات دانشجویی ، امور فرهنگی و انجمن های علمی تعامل داشته باشد ضمن آن که یکایک واحدهای دانشگاه در مسأله فرهنگی دخیل هستند و یکی از مهمترین وظایف این معاونت تعامل با معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم است .

    در این جلسه دکتر رضا شیخ رئیس دانشکده مهندسی صنایع و مدیریت به عنوان معاون فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود معرفی شد ، وی گفت : بحث فرهنگی یک بحث فردی است و تمام افراد در این زمینه دخیل هستند و هیچ فردی نمی تواند مدعی باشد از مباحث فرهنگی فاصله دارد وی افزود : هدف اصلی ،تکمیل زیربناهای فرهنگی دانشگاه است و این مهم جز با مشارکت دانشگاهیان به خصوص اعضاء هیأت علمی و مدیران مسیر نمی شود.

     در پایان این جلسه حکم معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه صنعتی شاهرود به دکتر رضا شیخ اعطا شد و از زحمات دکتر حسین  نیکوفرد در مدت احراز پست  معاونت دانشجویی و فرهنگی تقدیر شد .

شایان ذکر است پیش از این مسئولیت معاونت دانشجویی و فرهنگی برعهده دکتر حسین نیکوفرد بود که طی نامه ای ضمن تقدیر از زحمات وی در پست « معاونت دانشجویی و فرهنگی» ، ابلاغ وی به « معاونت دانشجویی » تغییر یافت .

12345