اخبار و رویدادها: آغاز ثبت نام بیش از 1200 دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه صنعتی شاهرود

آغاز ثبت نام بیش از 1200 دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۲۷ شهریور ۱۳۸۹- ۱۲:۵۹:۰۵

آغاز ثبت نام بیش از 1200 دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه صنعتی شاهرود

آغاز ثبت نام بیش از 1200 دانشجوی جدیدالورود در دانشگاه صنعتی شاهرود ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان دوره کارشناسی دانشگاه صنعتی شاهرود از امروز 27 شهریورماه آغاز شده است و به مدت 4 روز ادامه دارد .

آغاز ثبت نام بیش از 1200 دانشجوی جدیدالورود

 در دانشگاه صنعتی شاهرود

 

ثبت نام نهایی پذیرفته شدگان دوره کارشناسی دانشگاه صنعتی شاهرود از امروز 27 شهریورماه آغاز شده است و به مدت 4 روز ادامه دارد .

     دکتر محمود شریعتی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه صنعتی شاهرود با اعلام این خبر افزود : بیش از 1200 دانشجو در 30 رشته کارشناسی دانشگاه صنعتی شاهرود پذیرفته شده اند و  ثبت نام حضوری دانشجویانی که قبلا به صورت اینترنتی ثبت نام و گواهی پذیرش دریافت نموده اند ، بر اساس زمان بندی اعلام شده از سوی سازمان سنجش بر اساس حروف الفبا در ستاد ثبت نام صورت می گیرد .

    وی با تأکید بر پرداخت شهریه دانشجویان نوبت دوم به صورت اینترنتی ، گفت : در زمان ثبت نام حضوری به همراه داشتن گواهی پذیرش اینترنتی و فرم هایی که دانشجویان از طریق سیستم اینترنتی دریافت نموده اند ، الزامی است و آن دسته از دانشجویانی که موفق به پذیرش اینترنتی نشده اند می توانند جهت دریافت گواهی پذیرش به کافی نت های سطح شهر و یا سایت دانشگاه مراجعه نمایند .

    گفتنی است ثبت نام پذیرفته شدگان دوره دکتری دانشگاه صنعتی شاهرود در تاریخ 30 شهریورماه صورت می گیرد .

 

12345