اخبار و رویدادها: آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان سال تحصیلی 90-89 دانشگاه صنعتی شاهرود

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان سال تحصیلی 90-89 دانشگاه صنعتی شاهرود
سه شنبه ۲۳ شهریور ۱۳۸۹- ۱۴:۰۳:۲۲

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان سال تحصیلی 90-89 دانشگاه صنعتی شاهرود

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان سال تحصیلی 90-89 دانشگاه صنعتی شاهرود ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان کارشناسی سال تحصیلی 90-89 دانشگاه صنعتی شاهرود از روز دوشنبه 22 شهریور ماه آغاز شده است . معاو

آغاز ثبت نام پذیرفته شدگان سال تحصیلی 90-89 دانشگاه صنعتی شاهرود

 

ثبت نام اینترنتی پذیرفته شدگان کارشناسی سال تحصیلی 90-89 دانشگاه صنعتی شاهرود از روز دوشنبه 22 شهریور ماه آغاز شده است .

      معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه ضمن اعلام پایان ثبت نام دانشجویان کارشناسی ارشد ، از ثبت نام پذیرفته شدگان دکتری تخصصی سال 89 در تاریخ 30 /6/89  خبر داد و ازکلیه پذیرفته شدگان درخواست نمود در تاریخ فوق به مدیریت تحصیلات تکمیلی دانشگاه مراجعه نمایند . وی عدم مراجعه در زمان تعیین شده را به منزله انصراف از تحصیل در دوره دکتری ذکر کرد .

    دکتر محمود شریعتی با اشاره به پذیرش بیش از 1800 دانشجو در 93 رشته و گرایش کارشناسی ، ارشد و دکتری ، تعداد دانشجویان دکتری 27 دانشجو ، کارشناسی ارشد 580 دانشجو و تعداد پذیرفته شدگان مقطع کارشناسی را 1200 دانشجو عنوان کرد و افزود : پذیرفته شدگان دوره کارشناسی که از روز دوشنبه 22 شهریور ماه به صورت اینترنتی و از طریق سایت دانشگاه و سیستم گلستان ثبت نام نموده اند ، جهت ثبت نام نهایی بر اساس زمان بندی اعلام شده طبق حروف الفباء که در گواهی پذیرش اینترنتی آمده است ، می توانند از شنبه 27/6/89  به صورت حضوری همراه با مدارک لازم به دانشگاه صنعتی شاهرود مراجعه نمایند .

    وی در پایان ضمن اعلام آمادگی کامل دانشگاه جهت ثبت نام و پذیرش دانشجویان جدیدالورود تأکید کرد :  پرداخت‌ شهریه دانشجویان نوبت دوم صرفاً بصورت اینترنتی بوده و با استفاده از تمامی کارت‌های عضو شتاب امکان پرداخت وجود دارد لذا دانشجویان محترم با مراجعه به سایت دانشگاه کلیه مراحل ثبت نام اینترنتی را به طور کامل انجام داده و با در دست داشتن مدارک اعلام شده به ستاد ثبت نام دانشگاه مراجعه نمایند .

    شایان ذکر است در حال حاضر بیش از 9000 دانشجو در 30 رشته کارشناسی ، 44 رشته گرایش کارشناسی ارشد و 19 رشته گرایش دکتری در دانشگاه صنعتی شاهرود تحصیل می کنند .

 

12345