اخبار و رویدادها: در شب قدر دستان دانشجویان طرح ضیافت اندیشه دانشگاه به آسمان رسید

در شب قدر دستان دانشجویان طرح ضیافت اندیشه دانشگاه به آسمان رسید
شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۸۹- ۱۶:۵۲:۵۴



در شب قدر دستان دانشجویان طرح ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرود به آسمان رسید در سومین و آخرین شب قدر ماه مبارک رمضان دانشجویان شرکت کننده در طرح ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرود دعای افتتاح ،کمیل و

در شب قدر دستان دانشجویان طرح ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرود به آسمان رسید

در سومین و آخرین شب قدر ماه مبارک رمضان دانشجویان شرکت کننده در طرح ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرود دعای افتتاح ،کمیل و مناجات حضرت علی (ع) و سوگ شهادتش را با اعمال شب قدر زمزمه کردند .حجت الاسلام و المسلمین محمد مهدی صالحی مسئول دفتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری و ضیافت اندیشه در دانشگاه با اشاره به روزه و اثرات روحانی آن گفت : یکی از راه هایی که مسیر تربیت را راحت تر می کند اصل تاثیر رفتار بر علایق و اندیشه انسان است که ماه مبارک رمضان با بهره گیری از روش مقابله با امیال طبیعی مانند خوردن و آشامیدن انسان را تربیت می کند . وی در ادامه گفت : برای روزه دار دو شادی وجود دارد یک شادی موقع افطار است و شادی دیگر که بالاترین مرتبه لذت است ارتباط با خداوند است .

حجت الاسلام و المسلمین کوثری امام جمعه چناران سخنران این مراسم ضمن اشاره به تاکید و توجه ویژه مقام معظم رهبری به جوانان ، به بیان فرمایشات حضرت علی (ع) در مورد جوانان و اهمیت فوق العاده این بخش از عمر انسان پرداخت . وی از دانشجویان تهذیب و تزکیه و استمرار و ثبات قدم در مسیر الهی را خواستار شد .

مراسم شب قدر با قرائت دعای جوشن کبیر ، مداحی ، ذکر مصائب اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و قرآن بر سر گرفتن تا پاسی از شب ادامه یافت .

12345