اخبار و رویدادها: بیانیه دانشگاهیان شرکت کننده در طرح ضیافت اندیشه به مناسبت روز قدس

بیانیه دانشگاهیان شرکت کننده در طرح ضیافت اندیشه به مناسبت روز قدس
جمعه ۵ شهریور ۱۳۸۹- ۱۹:۲۸:۴۵

بیانیه دانشگاهیان شرکت کننده در طرح ضیافت اندیشه به مناسبت روز قدس

بیانیه دانشگاهیان شرکت کننده در طرح ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرودبه مناسبت روز جهانی قدس

بیانیه دانشگاهیان شرکت کننده در طرح ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرودبه مناسبت روز جهانی قدس

 

سلام بر بیت المقدس ، سلام بر قدس ، سلام بر انتفاضه ، سلام بر شهیدان عزیز فلسطین مظلوم و درود بر حضرت امام خمینی (ره) بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران و معمار بنای رفیع روز جهانی قدس .

روز قدس یادگار امام راحلی است که با بینش بلند خود خطر سایه شوم صهیونسیم را بر چهره سرزمین ادیان الهی هشدار داد . در سال هایی که سکوت کشورهای اسلامی و دولت های مدعی حمایت از حقوق بشر اجازه هر گونه جنایت را به دژخیمان اسرائیل داده بود ، فریاد رعدگونه امام خمینی (ره) خواب جهانیان را بر آشفت و رشد غده سرطانی اسرائیل را در خاورمیانه یادآور شد.

اینک پس از چند دهه از دعوت تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران نه تنها شاهد فریاد خروشان مردم فهیم سرزمینمان و سایر کشورهای اسلامی هستیم بلکه افزایش درک عدالت خواهی را از گوشه گوشه جهان و از وجدان های بیدار مشاهده می کنیم . امسال و در سالی که از سوی مقام معظم رهبری سال همت مضاعف و کار مضاعف  نامیده شده  است ، روز قدس را تبلور اراده جهان اسلام برای دفاع از کیان قدس شریف و فلسطین عزیز و مظهر عزم ملت آزادی خواه تبدیل کرده که خود قید و بند حکومت استبدادی پهلوی را از پیش رو  برداشته و اینک در همایش بزرگ ظلم ستیزی گرد هم می آیند تا با فریادهای بلند خود مشتی آهنین بر سر اسرائیل ددمنش باشند.

امروز اسرائیل بداند محاصره نوار غزه ، اعمال محدودیت آمد و شد به بیت المقدس و تخریب پنهانی پایه های آن ، حمله به کاروان غذا و داروی آزادی ، با خاک یکسان نمودن منازل بی دفاع و مظلوم فلسطین منحصر به یک قسمت از زمین نیست بلکه نفرت تمامی انسان های کره خاکی را از این خوی وحشیانه و سفاک به درآورده است و تمام مردم حق جو خواستار صلح وامنیت در سرزمین های اشغالی و ایجاد یک حکومت آزاد فلسطینی هستند .

ما دانشجویان شرکت کننده در طرح ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرود به تبعیت از منویات حکیمانه ولی امر مسلمین جهان ، رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دامت برکاته) حرکات مزبوحانه آمریکای جنایتکار و اسرائیل غاصب در تبدیل سرزمین های اشغالی به شهرک های صهیونیست نشین را محکوم نموده و اعلام می کنیم با همدلی و همبستگی مردم مسلمان ، خواب بدون تعبیر خاورمیانه اسرائیلی را به کابوسی آشفته تبدیل کرده و همگام با مردم مظلوم فلسطین نفرت خود را از مدعیان حقوق بشر که حتی در ظاهر قائل به محکوم کردن درنده خویی و توحش فرزندان ناپاک اسرائیل نیستند ، اعلام می داریم و به دنبال جهاد با نفس در روزهای عزیز ماه مبارک رمضان و شب های متبرک قدر با حضور در راهمپیائی بزرگ روز جهانی قدس وحدت ،انسجام و اخوت خود را با مردم بی پناه فلسطین به اثبات می رسانیم .

رمضان المبارک 1430

89/6/12

12345