اخبار و رویدادها: سومین جلسه گفتگوی آزاد شیطان پرستی در ضیافت اندیشه دانشگاه

سومین جلسه گفتگوی آزاد شیطان پرستی در ضیافت اندیشه دانشگاه
شنبه ۶ شهریور ۱۳۸۹- ۱۶:۲۹:۳۱

سومین جلسه گفتگوی آزاد شیطان پرستی در ضیافت اندیشه دانشگاه

سومین جلسه گفتگوی آزاد شیطان پرستی در ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد سومین نشست گفتگوی آزاد از سلسله جلسات "شیطان پرستی" با حضور علی خلجی استاد حوزه و دانشگاه و جمع کثیری

سومین جلسه گفتگوی آزاد شیطان پرستی

در ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد

 

 

سومین نشست گفتگوی آزاد از سلسله جلسات «شیطان پرستی» با حضور علی خلجی استاد حوزه و دانشگاه و جمع کثیری از دانشجویان طرح ضیافت اندیشه شب گذشته در تالار شقایق ها دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار شد .

    در ابتدای این نشست خلجی اجزای اصلی شیطان پرستی را موسیقی ، خشونت و افراط امیال جنسی دانست و گفت : تبادل سریع پیام ، یادآور معنا و احضار سریع آن در ذهن ، بروز شخصیت باطنی افراد ، افزایش درجه حضور و حیات آن معنا در جامعه و توسعه فکر و ایده فرهنگی در اجتماع از مهم ترین تأثیرات نمادهای شیطان پرستان است و علامت هشداردهنده زمان ، صلیب شیطانی، هرج و مرج ، ارض مقدس ، ماسک ها و صورتک ها ، صلیب وارونه ، بافومت ، ستاره 5 رأس ، چشم شیطان و اس (S ( شیطانی از جمله این نمادهاست که هریک مفهوم خاصی دارد .

    وی ضمن بیان ویژگی های گروه شیطان پرستان و علل گرایش افراد به این فرقه افزود : از جمله شیوه های ترویج شیطان پرستی می توان به ترویج نمادها ، ترویج متالیکا ، پارتی های شبانه ، مد و مدگرایی ، بی بندو باری جنسی و ارتباط با افراد در خارج از کشور اشاره کرد .

    در ادامه خلجی با معرفی آنتون زندرلاوی و مریلین منسون از رهبران این فرقه و پخش تصاویر آن ها تصریح کرد : دانشجویان عزیز دقت کنید لباس هایی با آرم های خاصی از جمله rap,heavy mextal,kiss,cool cat,w.a.s.p ، کله خرگوش و یا اس شکسته را خریداری نکنید چراکه این تصاویر و نقش ها ضمن داشتن مفاهیم غیراخلاقی ، نماد شیطان پرستی و ترویج آن است .

    وی با اشاره به این که لفظ شیطان در قرآن به 4 صورت بیان شده است افزود : شیطان سعی دارد انسان را گمراه کند و او را به رنج افکند و ازمنظر قرآن ، شیطان به جز وسوسه هیچ قدرت دیگری ندارد و منظور از حزب شیطان که در قرآن آمده نیز کسانی هستند که یاد خدا را فراموش کرده اند .

    به گفته خلجی گام های شیطان در گمراهی انسان عبارت است از : وسوسه ، سرگرم کردن به آرزوها ، خرافه پرستی و دعوت به کارهای بیهوده ، فراموشی خدا ، اغواء ، امر به فحشا و منکر ، افراط و ناسپاسی ، تزیین ، به بندگی کشاندن و محاصره کامل .

12345