اخبار و رویدادها: گشایش نمایشگاه قدیسان شیطانی در ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرود

گشایش نمایشگاه قدیسان شیطانی در ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرود
یکشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۸۹- ۱۶:۱۹:۳۸

گشایش نمایشگاه قدیسان شیطانی در ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرود

گشایش نمایشگاه " قدیسان شیطانی "در ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرود

گشایش نمایشگاه قدیسان شیطانی

در ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرود

 

به منظور آشنایی دانشجویان طرح ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرود با فرق ضاله بهائیت و وهابیت نمایشگاه پوستر قدیسان شیطانی 31 مردادماه در تالار شقایق ها این دانشگاه گشایش یافته و به مدت دوهفته در معرض دید علاقه مندان قرار می گیرد .

    به گزارش روابط عمومی طرح ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرود این نمایشگاه شامل دو بخش بهائیت و وهابیت است . در بخش بهائیت دانشجویان ضمن آشنایی با عوامل و زمینه های پیدایش فرقه بهائیت ، فعالیت های کانونی بهائیت و شاخص های فرقه ای بهائیت ، سوء استفاده از زمینه های اقتصادی و اجتماعی و تحریف تاریخ ایران توسط بهائیت را در قالب پوستر مشاهده می کنند .

     نقد و بررسی اصول اعتقادی بهائیت ، تناقضات درونی ، ناسازگاری با اصول ادیان الهی ، ناسازگاری با اصل مهدویت ، عقل ستیزی و علم گریزی ، فعالیت های بهائیت در سطح جهانی ، تبلیغ و مذهب سازی ، نفوذ در مراکز علمی جهان ، طرح روحی بهائیت و فعالیت بهائیت در خارج از کشور از جمله سایر عناوینی است که در این نمایشگاه به آن پرداخته شده است .

    در بخش دیگر روز شمار جنایات وهابیون سعودی در یمن به نمایش گذاشته شده است و پوسترهایی با موضوعات فتوای کشتار در عراق ، عصر جاهلیت ، تناقضات وهابیت ، توحید وارونه ، دشمنی وهابیت با اهل تسنن و ایران ستیزی نیز ارائه شده است .

   شایان ذکر است 80  عنوان کتاب پیرامون رد وهابیت که نماد کانون های فتنه و جاسوسی است از سوی علمای اهل تسنن به چاپ رسیده ، که تعدادی از آن ها در این نمایشگاه معرفی شده است .

 

12345