اخبار و رویدادها: شبی با خاطره در ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرود

شبی با خاطره در ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرود
شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۸۹- ۱۷:۱۶:۱۳

شبی با خاطره در ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرود

گفتگو آزاد با عنوان" شبی با خاطره " به صورت هم‌اندیشی با حضور نصرالله نصیری آزاده هشت سال دفاع مقدس و دانشجویان ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرود 27 مردادماه در محوطه آزاد این دانشگاه برگزار

شبی با خاطره در ضیافت اندیشه

 

دانشگاه صنعتی شاهرود

 

گفتگو آزاد با عنوان شبی با خاطره به صورت هم‌اندیشی با حضور نصرالله نصیری آزاده هشت سال دفاع مقدس و دانشجویان ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرود 27 مردادماه در محوطه آزاد این دانشگاه برگزار شد .

    به گزارش روابط عمومی طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه صنعتی شاهرود در این نشست نصیری ضمن بیان خاطرات خود در سال های اسارت در کشور عراق و نیز خاطرات دوران جنگ تحمیلی گفت : در دوران حکومت صدام در عرق خفقان مسائل مذهبی و معنوی بود و ما حتی نمی توانستیم ادعیه مفاتیج الجنان و صحیفه سجادیه را به صورت دسته جمعی بخوانیم . وقتی انسان در شرایط سخت و محیط بسته قرار می گیرد هم قدر گذشته را می داند هم قدر آینده را ، ان شاء الله خدا کمک کند در این راه ثابت قدم باشیم .

   وی از وضعیت بد بهداشت و درمان در دوران اسارت و نیز اخبار کذبی که توسط عراقی ها در اردوگاه منتشر می شد سخن گفت و افزود : دانشجویان عزیز سعی کنید روح و روان خود را اسیر امور مادی نکنید تا می توانید قرآن بخوانید زیرا قدر انسان بسیار بالاتر از آن است که ما تصور می کنیم .

   نصیری با اشاره به این که امریکا تنها یک طبل توخالی در اذهان دنیا و رسانه هاست تصریح کرد : هدف حملات فرهنگی دشمن جوان است و در شرایط فعلی سعی می کند جوانان را منحرف کند ، اگر بخواهیم آزاد باشیم باید از یک سری ارزش ها به راحتی نگذریم . از شما می خواهم قدر خودتان را بدانید چون شما آینده ایران را رقم می زنید.

   در ادامه حجت الاسلام والمسلمین صالحی به دانشجویان گفت : خدا را شکر کنید که توفیق پیدا کرده اید فرصت بهتر استفاده کردن از برکات رمضان را بیابید . بدانید اگر به نیت الهی در این ضیافت حضور پیدا کرده اید تمام قدم های شما ، ضربان قلب شما مورد توجه امام زمان (عجل الله تعالی) خواهد بود همان طور که ایشان فرمودند ما هیچ گاه شما را فراموش نخواهیم کرد .

در پایان این نشست حجت الاسلام و المسلمین صالحی با اعطاء لوح تقدیر و هدیه از نصیری تقدیر و تشکر کرد .

12345