اخبار و رویدادها: هدف از زندگی گفتگوی آزاد دانشجویان ضیافت الهی دانشگاه صن

هدف از زندگی گفتگوی آزاد دانشجویان ضیافت الهی دانشگاه صن
چهارشنبه ۲۷ مرداد ۱۳۸۹- ۱۶:۵۴:۵۳

 هدف از زندگی  گفتگوی آزاد دانشجویان ضیافت الهی دانشگاه صن

باید برنامه ها را در زندگی طوری تنظیم کنیم که به اهداف برسیم . ما در این مدت کوتاه زندگی فرصت های زیادی برای سعی و خطا نداریم ، فرصت بدست آوردن تجربه را نداریم چون زندگی فقط یک بار برای ما اتفاق می اف

" هدف از زندگی "

گفتگوی آزاد دانشجویان ضیافت الهی دانشگاه صنعتی شاهرود

گفتگوی آزاد با عنوان "هدف در زندگی" با حضور حجت الاسلام و المسلمین اداوی و دانشجویان طرح ضیافت دانشگاه صنعتی شاهرود شب گذشته در محوطه آزاد این دانشگاه برگزار شد .

    به گزارش روابط عمومی ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرود ، اداوی ضمن بیان اهداف کلی زندگی گفت : باید برنامه ها را در زندگی طوری تنظیم کنیم که به اهداف برسیم . ما در این مدت کوتاه زندگی فرصت های زیادی برای سعی و خطا نداریم ، فرصت بدست آوردن تجربه را نداریم چون زندگی فقط یک بار برای ما اتفاق می افتد پس فقط یک بار فرصت داریم  .

   وی افزود : همه ما می دانیم که چه کار باید انجام بدهیم و چه کار نباید انجام بدهیم مشکل این جاست که عمل نمی کنیم ، باید همیشه لحظه مرگ را تصور کنیم ، تصور کنیم روح از بدن ما جدا شده و ما از خدا خواستیم ما را برگرداند و خدا هم ما را برگردانده پس حال باید فرصت را غنیمت بدانیم و روی کار های اشتباه فکر کنیم و سعی کنیم خود را مرحله به مرحله اصلاح کنیم هر روز یک کار اشتباه را ، تا بالاخره روزی برسد که خطاهای ما به صفر برسد و در نهایت در لحظه مرگ چون بارها و بارها این لحظه را تصور کردیم و خودمان را هرچند به صورت ذهنی به آن دنیا بردیم دیگر پشیمانی خاصی نخواهیم داشت .

   اداوی از دانشجویان خواست تا از تجربیات کسانی که سلوک معنوی را پیمودند بهره جویند و تصریح کرد : برای این که در زندگی واقعاً موفق باشید اولین علاقه خود را مشخص کنید چون اهرم قوی تری به شما می دهد و در آن مسیر گام بگذارید و در هر لحظه خدا را به یاد داشته باشید سعی کنید کارهایتان با نیت متعالی و پاک باشد تا مورد رضایت الهی قرار گیرد .

   گفتنی است این نشست با پرسش و پاسخ پیرامون اهداف زندگی و راه های رسیدن به آن  به پایان رسید .

 

 

12345