اخبار و رویدادها: در ضیافت دانشگاه انجام شد :نقد و بررسی نقش زن در سینمای هالیوود

در ضیافت دانشگاه انجام شد :نقد و بررسی نقش زن در سینمای هالیوود
سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۸۹- ۱۶:۳۹:۳۴

در ضیافت دانشگاه انجام شد :نقد و بررسی نقش زن در سینمای هالیوود

در ضیافت دانشگاه صنعتی شاهرود انجام شد : نقد و بررسی نقش زن در سینمای هالیوود همزمان با برگزاری طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه های سراسر کشور ، دانشجویان شرکت کننده در طرح ضیافت دانشگاه صنعتی شاهرود ه

در ضیافت دانشگاه صنعتی شاهرود انجام شد :

نقد و بررسی نقش زن در سینمای هالیوود

همزمان با برگزاری طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه های سراسر کشور ، دانشجویان شرکت کننده در طرح ضیافت دانشگاه صنعتی شاهرود هرشب ساعت 23:30  شاهد برگزاری جلسات نقد و بررسی فیلم های سینمایی روز جهان و روشنگری پیرامون اهداف آن در تالار شقایق های این دانشگاه می باشند .

  به گزارش روابط عمومی ستاد طرح ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرود در این جلسات که با حضور اساتید حوزه و دانشگاه برگزار می شود پس از پخش قسمت هایی از فیلم های سینمایی مختلف که مرتبط با موضوعات بحث است ، اساتید به نقد و بررسی جریان شناسی آن ها می پردازند و دانشجویان نیز نظرات خود را به صورت پرسش کتبی و یا با حضور در تریبون آزاد بیان می کنند .

    در جلسه شب گذشته که با عنوان نقش زن در سینمای هالیوود برگزار شد ، حجت الاسلام مسلمی با اشاره به برخی فیلم های سینمایی با عنوان 10 فرمان ، گناه اصلی ، تایتانیک ، پیشنهاد بی شرمانه و ... گفت : در سینمای هالیوود از زن به مثابه ابزار جنسی استفاده می شود و در سینمای هیچکاک نیز شاید در ظاهر به نقش زن به عنوان جاذبه جنسی اشاره ای نداشته باشد ولی این امر در بطن فیلم نمایان است .

گفتنی است فرجام جهان در سینمای هالیوود و جریان رسانه ای 2012 ، بازنمایی برتری امریکا در هالیوود ، تحقیر هویت ایرانی در سینمای ایرانی ، بازنمایی زن و خانواده در سینمای هالیوود ، بازنمایی زن و خانواده در سینمای ایران ، سینمای انیمیشن و تأثیرات آن برکودکان و نوجوانان و بازنمایی صهیونیسم در سینمای هالیوود از جمله عناوین مورد نقد و بررسی در شب های آینده است .

12345