اخبار و رویدادها: استقبال پرشور دانشجویان طرح ضیافت اندیشه از گفتگوهای آزاد

استقبال پرشور دانشجویان طرح ضیافت اندیشه از گفتگوهای آزاد
دوشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۸۹- ۱۵:۱۷:۰۰



استقبال پرشور دانشجویان طرح ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرود از گفتگوهای آزاد

استقبال پرشور دانشجویان طرح ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرود از گفتگوهای  آزاد

در راستای برگزاری طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه صنعتی شاهرود هرشب جلسات گفتگوی آزاد دانشجویی با عنوان روابط دختر و پسر با حضور اساتید حوزه و دانشگاه با حضور گسترده دانشجویان برگزار می شود .

   به گزارش روابط عمومی ستاد طرح در جلسه گفتگو آزاد شب گذشته پس از پخش بخشی از سخنرانی های دکتر انوشه ، حجت الاسلام و المسلمین نعیم آبادی ضمن بیان نکاتی پیرامون همسریابی از دانشجویان خواست از مشورت والدین ، مشاورین و اساتید دانشگاه قبل و بعد از ازدواج استفاده کنند و افزود : هیچ گاه با "عنوان" ازدواج نکنید ، تحصیلات گاهی به رشد عقلی و فکری انسان کمک می کند و گاهی نیز باعث غرور انسان می شود .

   وی هدف از ازدواج را رسیدن به کمال دانست و گفت : زن و مرد مکمل هم هستند و شریک زندگی خود را طوری انتخاب کنید که به کمال برسید . ازدواجی نکنید که در آن آشوب باشد ، "تنهایی" گاهی به مراتب بهتر از ازدواج های ناموفقی است که منجر به طلاق می شود .

  در ادامه دانشجویان به طرح دیدگاه ها و نظرات خود پیرامون روابط دختر و پسر پرداختند و سؤالاتی را نیز در این زمینه مطرح نموده و حجت الاسلام و المسلمین نعیم آبادی به این سؤالات پاسخ دادند .    
12345