اخبار و رویدادها: نقد آثار سینمایی روز جهان و روشنگری اهداف آن

نقد آثار سینمایی روز جهان و روشنگری اهداف آن
یکشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۸۹- ۱۸:۱۹:۵۰



در طرح ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود : نقد آثار سینمایی روز جهان و روشنگری اهداف آن

در طرح ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرود برگزار می شود :

نقد آثار سینمایی روز جهان و روشنگری اهداف آن

 

در راستای برگزاری طرح ضیافت اندیشه در دانشگاه صنعتی شاهرود ، آثار سینمایی روز جهان با حضور اساتید حوزه و دانشگاه و کارشناس ارشد تهیه کنندگی حجت الاسلام والمسلمین مسلمی مورد نقد و بررسی قرار می گیرد .

   مهران رنجبر مسئول واحد نقد فیلم طرح ضیافت اندیشه دانشگاه صنعتی شاهرود در گفتگو با روابط عمومی ستاد طرح گفت : پخش و نقد فیلم های سینمایی و روشنگری درباره اهداف آن یکی از برنامه های فرهنگی این طرح است که به منظور آشنایی دانشجویان با جریان شناسی برخی از آثار سینمایی هر شب ساعت 23 در تالار شقایق های دانشگاه برگزار می شود .

    وی افزود : بازنمایی اسلام و مسلمانان در سینمای هالیوود ، فرجام جهان در سینمای هالیوود و جریان رسانه ای 2012 ، بازنمایی برتری امریکا در هالیوود ، تحقیر هویت ایرانی در سینمای ایران ، بازنمایی زن و خانواده در سینمای هالیوود ، بازنمایی زن و خانواده در سینمای ایران ، سینمای انیمیشن و تأثیرات آن بر کودکان و نوجوانان و بازنمایی صهیونیسم در سینمای هالیوود از جمله عناوین نقد آثار سینمایی در شب های آینده می باشد .

   گفتنی است نقد فیلمهای سینمایی با عنوان بازنمایی ایران و ایرانیان در سینمای هالیوود ، شب گذشته با حضور بیش از 150 دانشجو برگزار شد .

12345